بوکس بین المللی کویت فرجی و میراحمدی به کوارتر صعود کردند


زمان: 00:03
تاریخ انتشار: 31.04.1401
کد خبر: 1884665

دو بوکسور کشورمان در اولین روز از مسابقات بین المللی کویت حریفان خود را شکست دادند و به مرحله بعد راه یافتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون بوکس، اولین دوره مسابقات بین المللی بوکس از امشب (پنجشنبه – 9 تیرماه) در فدراسیون بوکس با میزبانی کویت در گروه مردان با حضور 72 بوکسور از 22 کشور آغاز می شود. از این طرف و تا روز سوم مرداد ادامه خواهد داشت.

ایران با 6 نماینده و با حمایت مالی شرکت زنوبر ایرانیان در این مسابقات شرکت کرد که باقر فرجی در وزن 63.5 کیلوگرم و حسین میراحمدی در وزن 80 کیلوگرم در روز نخست نمایندگان کشورمان بودند.

بکیر فرجی در اولین دیدار خود توانست حسن الفتعلی نماینده میزبان را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. بوکسور وزن 63.5 کیلوگرم کشورمان باید به مصاف موآ الحماری نماینده یمن برود.

سید حسین میراحمدی بوکسور وزن 80 کیلوگرم کشورمان در اولین دیدار مقابل راکعان التغفی عربستان با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او با ویلیام روسنوف از بلغارستان مبارزه خواهد کرد.

علیرضا استاکی به عنوان سرمربی و گلمرضا کریمی به عنوان مربی هدایت این افراد را بر عهده دارند.

فردا (جمعه – 31 تیرماه) رقابت های روز دوم پیگیری می شود که سجاد محمدپور در وزن 57 کیلوگرم و طوفان شریفی در وزن 92 کیلوگرم نمایندگان کشورمان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید