بچه های رونالدو هر روز در مدرسه کتک می خورند

بچه های رونالدو هر روز در مدرسه کتک می خورند

پس از انتشار فصل اول مستند «من جورجینا هستم» از شبکه نتفلیکس، به تازگی فصل دوم این مستند نیز منتشر شده است. در فصل دوم، همسر رونالدو حقیقت تلخی را درباره فرزندان رونالدو فاش می کند. رونالدو پنج فرزند دارد. کریستیانو جونیور (12 سال)، اوا و متئو (5 سال)، آلانا (5 سال) و اسمرالدا (7 ماه). آلانا و اسمرالدا فرزندان او از جورجینا هستند.

جورجینا در این مستند فاش می‌کند که همیشه از فرزندانش می‌خواهد که از خشونت دوری کنند و واکنشی نشان ندهند، حتی اگر در مدرسه (یا مهدکودک) با قلدری و خشونت مواجه شوند.

جورجینا فاش کرد که آنها تقریباً هر روز در مدرسه کتک می‌خوردند و هرگز جلوی خود را نمی‌گرفتند: «به دلیل شهرت رونالدو، ابراز خشونت برای بچه‌های دیگر غیرعادی نیست و من متوجه می‌شوم زیرا بچه‌هایم اغلب با گریه به خانه می‌آیند. نمی دانید چگونه از خود محافظت کنید؟ این چنین نیست. حقیقت این است که من هرگز نمی‌خواهم فرزندانم با دیگران خشونت کنند.»

جورجینا همچنین فاش کرد که مادری سختگیر است و اگرچه در تجمل زندگی می کند، اما همیشه نسبت به فرزندانش سخت گیر است: «به آنها توضیح می دهم که باید تمام وعده غذایی خود را بخورند و غذای اضافی نداشته باشند. اگر بخشی از ناهار خود را نمی خورند، باید آن را به عنوان میان وعده یا شام بخورند».

دیدگاهتان را بنویسید