بیانیه استقلالی ها: همه چیز برای تیم ملی خوب است به جز سرمربی اش!

بیانیه استقلالی ها: همه چیز برای تیم ملی خوب است به جز سرمربی اش!

محسن گروسی بازیکن سابق تیم ملی و استقلال از وضعیت فعلی تیم استقلال و همچنین حضور تیم ملی کشورمان در گروه انگلیس و آمریکا و البته آماده شدن برای جام جهانی می گوید. .

استقلال تا چند روز دیگر به لیگ برمی گردد. شرایط این تیم را چطور می بینید؟

با اخباری که از استقلال می رسد مشخص است تمرینات این تیم خوب و قدرتمند پیش می رود. در مورد بازی با پیکان هم باید گفت که همه چیز به روز بازی بستگی دارد. آمادگی تیم در این مدت چگونه بود و چه شرایطی داشت؟ با این حال با شناختی که از استقلال در این فصل داریم این تیم قطعا نمی خواهد جایگاهی را که به دست آورده به راحتی از دست بدهد و حالا که فصل نزدیک است در این هفت بازی قدرتمند خواهد بود.

تعطیلی دو هفته ای لیگ تاثیر منفی روی استقلال خواهد داشت؟

البته آن استراحت برای پیکان هم وجود داشت. با توجه به اینکه استقلال راه زیادی تا قهرمانی نخواهد داشت، سه امتیاز لازم را خواهد گرفت. این بازیکنان می دانند که چقدر به قهرمانی نزدیک هستند. مجیدی نشان داده است که با جمعی از جوانان می تواند تیمی هماهنگ به لیگ بفرستد. استقلال قطعا با فکر پیروزی به میدان خواهد آمد.

چقدر استقلالی ها برای دعوت 4 استقلالی به اردوی تیم ملی و جام جهانی پیش رو انگیزه خواهند داشت؟

در بحبوحه جام جهانی انگیزه همه برای ورود به اردوی تیم ملی و صعود به جام جهانی بیشتر شده و قطعا این انگیزه را برای تیم های بالای جدول دو چندان می کند. استقلالی ها دوست دارند در هفت دیدار باقی مانده مقابل سرمربی تیم ملی حاضر شوند. این می تواند یک لحظه مثبت برای کمک به استقلال برای قهرمانی راحت تر در جام جهانی باشد.

جام جهانی به قهرمانی استقلال کمک کرد/ با اسکوچیچ پول زیادی برای صعود به فیفا از دست می دهیم/ همه چیز برای تیم ملی خوب است به جز سرمربی اش!

به نظر شما قرعه ایران در جام جهانی آسان بود یا نه؟

فکر نمی کنم در چنین تورنمنت هایی گروه سخت و آسانی داشته باشیم. این به ما بستگی دارد. تیم ملی ما با توجه به نفراتی که در داخل و خارج از کشور دارد تیم توانمندی است اما یک نقطه ضعف هم دارد.

ضعف تیم ایران را از کجا می دانید؟

من به عنوان یک هوادار و تماشاگر می گویم این تیم باید یک مربی بسیار قوی در کنار این نفرات داشته باشد تا نتایج بهتری بگیرد. معتقدم سرمربی تیم ملی کشورمان توانایی کنترل و هدایت درست این تیم را ندارد. در نحوه بازی تیم ایران مشکل وجود دارد. معتقدم حتی اگر تا اینجا هم نتیجه گرفته ایم به دلیل حضور بازیکنان خوب زیاد در تیم ملی مان است که نمونه آن را مقابل کره جنوبی دیده ایم. تیمی که تنها حریف جدی ایران در این گروه بود اما نتوانستیم حتی دو تساوی از این تیم بگیریم و یک بازی را باختیم.

با توجه به این مذاکرات، به نظر شما ایران می تواند از گروه خود خارج شود؟

اگر بخواهیم صعود کنیم و جایزه 16 میلیون دلاری فیفا برای سنگنوردی را بگیریم، باید حداقل بخشی از هزینه هنگفتی که برای این ورزش خرج می شود را اینجا خرج کنیم. قطعا صعود به دور دوم با یک مربی خوب و نه با این کادر فنی امکان پذیر خواهد بود. در این صورت علاوه بر اینکه بتوانیم بدهی به مارک ویلموتس را پرداخت کنیم، انگیزه زیادی در بین جوانان کشور برای انجام ورزش بیشتر ایجاد خواهیم کرد. اما این نیاز به یک مربی توانمند دارد.

دیدگاهتان را بنویسید