بیانیه باشگاه پرسپولیس خطاب به هواداران؛ صبور باش!


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839047

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای از هواداران خواست مانند گذشته از سرخپوشان حمایت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت باشگاه پرسپولیس می نویسد: تیم محبوب شما به دلایل مختلف قهرمانی را از دست داد که باید در پایان فصل بررسی شود. می دانیم تحمل این روزها برای شما چقدر سخت است که تیمتان پنج بار پیاپی قهرمان لیگ شد، با شایستگی قهرمان جام حذفی شد، قهرمان سوپرجام شد و دو بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید.

ما همچنین می دانیم که هیچ یک از این پیروزی ها و جام ها بدون حمایت شما ممکن نبود. تو بودی که در سخت ترین لحظات پشت تیم ایستادی، وقتی تیم روز آخر قهرمانی را از دست داد و همه بازیکنان اشک می ریختند، وقتی پنجره بسته شد و با 14 بازیکن به فینال آسیا رسیدیم، نگه داشتی. دستت را گرفت و به بالا رسید.

پرسپولیس امروز دوباره به حمایت شما نیاز دارد. درست است که او قهرمانی را از دست داد، اما هنوز فصل تمام نشده است. باید دوباره با هم باشیم با بازیکنان و کادرفنی تیم دست بدهید و از آنها بخواهید تا آخرین لحظه لیگ بجنگند.

یکی از زیباترین و در عین حال تاثیرگذارترین فینال های پرسپولیس، آخرین روز لیگ 95-94 بود. بدیهی است که ما در روز آخر همه چیز را از دست دادیم و قهرمان نشدیم، اما رفتاری که در این روز تاریخی از خود نشان دادیم، پرسپولیس را برای همیشه از سایر باشگاه های ایرانی متمایز کرد. دست تیم مان را گرفتیم، اشک هایش را پاک کردیم، دلداریش دادیم و در کنارش ماندیم تا زمانی که قوی تر برگشت و 5 سال متوالی به ما شادی و سربلندی داد.

پرسپولیس امروز دوباره نیاز به حمایت دارد. با او باشید، از او حمایت کنید و بگذارید فصل در فضایی آرام و بدون احساسات به پایان برسد.

یک بار این زمان را با هم گذراندیم و پایان روشن را دیدیم. صبور باشیم و قدم دیگری برداریم.

به امید روزهای بهتر.

زنده باد پرسپولیس ”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید