بیانیه تند باشگاه ذوب آهن علیه مجیدی; او مانند یک نوجوان با سلیقه رفتار می کند!


ساعت: 12:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808644

شب گذشته اظهارات سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از بازی با ذوب آهن واکنش این باشگاه اصفهانی را در پی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرهاد مجیدی شب گذشته پس از بازی استقلال و ذوب آهن در پاسخ به این سوال که مهدی تارتار مدعی است تیمش 90 دقیقه توپ را کنترل کرده است، گفت: می توانند توپ را با خود به اصفهان ببرند و مشکلی وجود ندارد. “

این موضوع واکنش باشگاه ذوب آهن را برانگیخت و روابط عمومی این باشگاه در واکنش به اظهارات شب گذشته فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نوشت: هیجان انگیز بود اما متاسفانه برای اولین بار می بینیم که نام بزرگ و محبوب باشگاه استقلال با مربی بداخلاق همراه می شود که برای برد در مسابقات هیجان زده است.

سخنان مضحک آقای مجیدی پس از بازی این تیم مقابل ذوب آهن، توهین آشکار به معزز و شهدای اصفهان و باشگاه 54 ساله ذوب آهن با حمایت قاطع پیشکسوتان، قهرمانان رشته های مختلف ورزشی و هواداران ذوب آهن گواه آن است که امروز نام بزرگ و باشگاه پرافتخار استقلال از سخنان کودکانه یک مربی بداخلاق آسیب دیده است. یعنی تا زمانی که سرمربی ارزشمند و با اخلاق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کوچکترین بی احترامی به فرد یا باشگاهی کرد و فقط مسائل فنی را مطرح کرد.

آقای مجیدی نیز مانند نوجوانان خوش ذوق، سخنان بزرگان فوتبال جهان را که ربطی به حد و اندازه آنها ندارد، تکرار کرد و فراموش کرد که موقعیت فعلی او مدیون الطاف است که در مقابل اجازه برخی بازیکنان، بازی را بسته است. ویترین بدون مجوز قانونی علیه وی صادر شده است و برخی از خبرنگاران رنگی از آنها حمایت می کنند.

امید است باشگاه های بزرگی مانند استقلال با هواداران محترم علاوه بر بحث فنی با حروفی در حد استقلال و اخلاق همراه شوند. «بررسی تاریخ نشان می دهد که رابطه دو باشگاه بزرگ ذوب آهن اصفهان و استقلال تهران مبتنی بر دوستی و جوانمردی است و از این حرف ها آسیبی نمی بیند، اما لازم است آقای فرهاد مجیدی از مردم اصفهان عذرخواهی کند. هواداران و ذوب آهن.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید