بیانیه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص گشایش حجاب در بلوار شهید چمران شیراز.


ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878181

بی توجهی و تحقیر این هجمه فرهنگی به حجاب، بزرگترین و مقدس ترین زبان بین المللی زنان مسلمان در سومین حرم اهل بیت علیهم السلام شیراز، خیانت بزرگ به زنان، قداست، اقتدار و اقتدار آنان است. شخصیت و می تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. در کوتاه مدت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس با انتشار بیانیه ای به اتفاقات اخیر بلوار چمران شیراز واکنش نشان داد. این بیانیه به شرح زیر است.

به نام خدا

متأسفانه در روزهای اخیر شاهد هنجارشکنی هایی در حوزه فرهنگی به ویژه در حوزه عفاف و حجاب از سوی برخی فریب خوردگان بوده ایم.

عده ای برده داری را بخشی از آزادی و نشانه تمدن و مدرنیته می دانند و عده ای آن را عصر برهنگی و آزادی جنسی می دانند، در حالی که مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با استفاده و الگوبرداری از راه و رسم، از قدرت خداوند استفاده می کند. زندگی فاطمی و زینبی سلام الله علیها نه تنها نیازی به پیروی از الگوهای ناهنجار غرب ندارند و مانند زنان افسرده و بازیگوش غربی به زنان تبدیل می شوند، بلکه الگوی بی نظیری برای زنان در سراسر جهان خواهند بود.

صحبت از بدحجابی و پیامدهای آن برای برخی ناخوشایند تلقی می شود و می توان آن را مخالفت با تمدن، پیشرفت و آزادی دانست. اما به دلیل این آزادی های بی قید و شرط، ظهور مشکلات اخلاقی فزاینده و فسادهای بیشمار در جامعه قطعی خواهد بود و با توجه به اینکه فساد اخلاقی مهم ترین عامل زوال و نابودی فرهنگ جامعه است، منجر به فحاشی و فحاشی تدریجی می شود. بی حجابی یکی از مسائل مهم فرهنگی و اجتماعی محسوب می شود.

بی توجهی و تحقیر این هجمه فرهنگی به حجاب، بزرگترین و مقدس ترین زبان بین المللی زنان مسلمان در سومین حرم اهل بیت (س) شیراز، خیانت بزرگ به زنان، قداست، اقتدار و اقتدار آنان است. برای تحمیل شکست ناپذیری جامعه در کوتاه مدت.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ضمن محکومیت این اقدامات مغایر با آموزه‌های اسلامی و فرهنگ غنی ایرانی، از نادیده‌انگیزان موضوع حجاب می‌خواهد که ضدفرهنگی کهن اسلامی – ایرانی را به دام بیاندازند. گروه ها برای برقراری امنیت فرهنگی باید به برخورد قاطعانه کارکنان و متولیان فرهنگ با هنجارشکنان و برداشتن گام های قوی و موثر کوتاه مدت و بلندمدت در جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بپردازد.

مسئولان فرهنگی و مدیران دستگاه های مسئول، رسانه ها، آموزش و پرورش و دستگاه های حاکمیتی موظفند با حمایت از مقوله عفاف و حجاب، این ارزش الهی، این عزت و کرامت زنان مسلمان را ستوده و برای معرفی محتوای حجاب و عفاف و یک طرح جلوگیری از نفوذ نمونه هایی از فرهنگ مبتذل غربی با عنوان و نام دلبخواه.

مجلس شورای اسلامی باید در قانون گذاری و نظارت، نیروی انتظامی در معاملات، دولت در دولت، نهادهای فرهنگی و قوه قضائیه در اجرای قوانین عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر جدی و هوشیار باشد. که دای خدا، اجازه نده که این اتفاق بیفتد.

مبلغان دینی، معلمان مدارس و اساتید دانشگاه ها علاوه بر توضیحات حضوری در این موضوع مقدس، باید فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یکی از ابزارهای اصلی و اساسی خود برای ترویج حیا، اهتمام و احیای امر به معروف قرار دهند. . . نهی از منکر و پاسخگویی به شبهات و خود را موظف به استفاده از آن و استفاده تبلیغاتی از آن بدانند، زیرا از این طریق دشمن هجمه های زیادی را علیه مؤمنان و زن و مرد ایرانی مسلمان انجام داد.

در پایان از تمامی دستگاه های مسئول در امر عفاف و حجاب می خواهیم با شناخت عمق و محتوای عفاف و حجاب، با برنامه ریزی و جلوگیری از رسوخ مصادیق فرهنگ مبتذل غربی با انواع نام ها و القاب، تا جوانان پاک انقلابی ما می تواند در آرامش روحی و جسمی کامل زندگی کند و به محیطی مناسب برای کار و تلاش تبدیل شود و سلامت روحی و اخلاقی جامعه را تضمین کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید