بیانیه عجیب؛ پرسپولیس مقابل رئال آرام بازی می کند!

بیانیه عجیب؛  پرسپولیس مقابل رئال آرام بازی می کند!

شروع لیگ ستارگان قطر آغاز شد و تیم الاهلی موفق شد با یک گل ام صلال را شکست دهد. در خبرها آمده بود که الاهلی با ترکیب محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده موفق شد در شرایطی پیروز شود که 25 حمله روی دروازه این تیم انجام شد، 8 توپ به چارچوب این تیم رسید و 8 موقعیت مهار شد. نقش مدافعان ایران در این پیروزی طنین انداز باشد.

کنعانی زادگان و خلیل زاده در آن بازی به طور کامل در ترکیب الاهلی مقابل ام صلال حضور داشتند و کنعانی در دقیقه 57 با کارت زرد جریمه شد.

تک گل تیم الاهلی را یازن النعمت در دقیقه 82 به ثمر رساند. در همین رابطه با محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ملی پوش و ایرانی الاهلی قطر گفت وگویی انجام دادیم؛

تبریک می گویم، آیا اولین برد خود را در هفته اول این فصل لیگ قطر کسب کردید؟

سپاسگزارم و خدا را شکر می کنم. پیروزی در بازی اول بسیار مهم است و به تیم شخصیت می بخشد. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد.

این دیدار اولین بازی شما با شجاع خلیل زاده در لیگ ستارگان قطر بود. می توانید توضیح دهید

اتفاقا هر دو بهترین بازیکن زمین شدیم!

آیا می توان در یک مسابقه دو بازیکن را به عنوان بهترین معرفی کرد؟

راستش هر دوی ما عالی به نظر می رسیدیم. ام صلال حملات زیادی روی دروازه ما داشت و به پرس ادامه داد. خوشحالم که امسال دوباره با شجاع خلیل زاده بازی می کنم. از زمانی که در پرسپولیس بازی کردیم، هماهنگی زیادی با یکدیگر داریم و این به ما کمک می کند عملکرد بهتری داشته باشیم.

شما در تیم ملی ایران مرکز خط دفاعی هستید. حالا آیا می توان امیدوار بود که شما و شجاع خلیل زاده در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشید و اجازه ندهید حریفان به راحتی به تیم ملی ایران گل بزنند؟

اول اینکه بازی کنم یا نه بستگی به سرمربی تیم ملی دارد. دوم اینکه یک تیم گل می زند یا نه، بستگی به همکاری همه اعضای آن تیم از داخل دروازه تا بالای حمله دارد و فقط محصول تلاش مدافعان نیست. ثالثاً من و شجاع خلیل زاده در قطر میزبان جام جهانی بسیار با انگیزه و با هم بازی می کنیم و دوست داریم در جام جهانی 2022 قطر دو نفره بشویم!

شما دو تا دوستان خیلی خوبی هستید درست است، واقعی؟

شجاع برادر بزرگ من است. او یک مدافع فنی بسیار خوب است و همچنین پسر خوش قلب است. از اینکه امسال به تیم ما پیوست خوشحال شدم چون با شجاع خلیل زاده اصلا گذر زمان را حس نمی کنی.

شما هر دو متهم هستید و در اولین بازی جام جهانی قطر باید به مصاف هری کین کاپیتان و مهاجم تیم ملی انگلیس بروید که در مقصر دانستن بسیار باتجربه است. آیا فکر می کنید می توانید در مقابل او موفق شوید؟

به جرات می توانم بگویم شجاع خلیل زاده از هری کین مذموم تر است. این حرف من نیست چون چند سالی است که با شجاع تمرین می کنم و بازی می کنم. او می تواند بالای سر هر بازیکنی برود و این ویژگی ذاتی اوست.

چطور هستید

من در مورد خودم نظر نمی دهم و این سوال باید توسط کارشناسان و غیره پاسخ داده شود.

وضعیت الاهلی در لیگ ستارگان قطر چگونه است؟

ما پیش فصل بسیار خوبی را در اتریش زیر نظر سرمربی خود نیبوجا یوویچ پشت سر گذاشتیم و برای بازگشت به قطر بسیار هیجان زده بودیم. بازی منطقی و خوبی مقابل ام صلال انجام دادیم و اولین برد خود را در بازی اول جشن گرفتیم. فکر می کنم این برد از نظر روحی و روانی کمک زیادی به ما خواهد کرد و شرایط بسیار بهتری نسبت به سال گذشته در جدول لیگ ستارگان خواهیم داشت.

نمی شود از شما سوالی بپرسم و درباره پرسپولیس چیزی نپرسم. نتیجه بازی هفته اول پرسپولیس اصفهان و ذوب آخان را چگونه پیش بینی می کنید؟

من خودم پیش بینی می کنم که اگر پرسپولیس با رئال مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا بازی کند دوباره پرسپولیس می برد و این بار هم مقابل تیم خوب و پرتلاش ذوب آچان باز، حرف من هم همین است. پرسپولیس با احترام به تیم خوب آقا مهدی تارتار امیدوارم در این دیدار پیروز شود.

اما تا آنجا که من می دانم، شما واقعی هستید. این تیم چطور…

من رئال را دوست دارم اما بیشتر پرسپولیسی هستم. البته الان پیراهن تیم الاهلی قطر را بر تن دارم و در حال حاضر تمام تمرکزم روی این تیم و مسابقات آنهاست. دوست دارم امسال با الاهلی بهترین نتایج تاریخ باشگاه را کسب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید