بیانیه فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1401/02/02
کد خبر: 1833803

فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای 11 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه ای 11 اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گرامی داشت. فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه با گرامیداشت روز تاسیس سپاه دلاورمردان و حماسه آفرینان این نهاد انقلابی، سپاه را ستون امنیت و پاسداری از انقلاب دانست.

در متن این بیانیه آمده است: 11 اردیبهشت یادآور رشادت ها و جانفشانی های مجاهدانی است که با اتکال به خداوند متعال و قرار دادن مکتب حسینی در خط مقدم دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی ایران، فداکاری از خود نشان دادند. و فداکاری به معنای واقعی کلمه.» کلمه.

این روز با تشکیل مردمی ترین نهاد انقلابی به فرمان امام خمینی همراه است. نهادی که پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه‌های مختلف و به‌عنوان یک دستگاه امنیتی به وجود آمد، در کنار سایر نهادها در حفظ امنیت و انقلاب نقش آفرینی کرد، تا جایی که امام خمینی (ره) فرمودند: «اگر نه. این سپاه بود، هیچ دولتی وجود نداشت.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از سلاح های توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که با تمام وجود خالصانه همواره در پی حفظ تمامیت ارضی، عزت، استقلال و آزادی کشور بوده است.

«دستاورد موفق و درخشان این نیروی عظیم انقلابی در عرصه دفاع، امنیت، سازندگی و دفاع از مظلومان و آزادی خواهان جهان همچون خاری در چشم دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی بود. جمهوری ایران.”

این بیانیه می افزاید: امروز دشمنان به رهبری شیطان بزرگ جنایتکار آمریکا نتوانسته اند موفقیت روزافزون نهادهای انقلابی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در عرصه های دانش و صنعت، دفاع و امنیت تحمل کنند. کافی. وی افزود: تحریم ها برای کاهش شتاب پیشرفت و توسعه به کار می رود، اما با غیرت و مجاهدت غیورمردان انقلابی سپاه، این تیر دشمن به سنگ می خورد و قطار پیشرفت و توسعه کشور همچنان شتاب می گیرد و حتی دشمنان را نیز به دنبال دارد. عصبانی تر و ناامیدتر.»

در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: این نیروی انقلابی همواره با تدابیر هوشمندانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ضمن پیش بینی توطئه های دشمنان برای ضربه زدن و آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی با تفکر و اقدام جهادی، عمل کرده است. و ایمان قوی.و ترفندهای آنان را خنثی کرده و مرزهای راهبردی نظام اسلامی را گسترش دهند.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه بویژه شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی و تجلیل از جان باختگان جانبازان، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. و سپاه پاسداران در سایه حضرت ولی عصر (عج) و با رهبری فرمانده معظم کل قوا مسئولیت این نهاد مردمی و خدمتگزار را بر عهده دارد و امیدی استوار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید