بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان تحصیلکرده بود


ساعت: 11:21
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810702

حجت الاسلام فلاحی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب متوجه جوانان فرهیخته ای است که بعداً مقام معظم رهبری به آنها توضیح دادند که باید زیر بار این مسئولیت بروند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه 42 سال از انقلاب می گذرد، رویدادهای ویژه ای در همه عرصه ها برگزار شد، بنابراین شاهد پیشرفت بودیم و روند رو به رشدی در کشور مشاهده شد. “

وی افزود: مهمترین موضوعی که در گام دوم انقلاب بر آن تاکید می شود بحث اداره کشور است.

حجت الاسلام فلاحی گفت: بیانیه گام دوم انقلاب متوجه جوانان فرهیخته ای بود که بعداً مقام معظم رهبری به آنها توضیح دادند که باید زیر بار این مسئولیت بروند.

وی گفت: مهمترین قسمت بیانیه گام دوم انقلاب که اهمیت بیشتری دارد، انتصاب مدیران جدید و جوان در حوزه اجرایی کشور است، بنابراین امروز باید عرصه را برای جوانان باز کنیم.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: درخواست های متعددی در پایان گام دوم انقلاب وجود دارد که مبارزه با فساد، عدالت، اخلاق و علم از رسالت های این نسل است.

وی افزود: پس از 42 سال باید به نوع جدیدی از روند رو به رشد کشور از نظر حکمرانی، دستورالعمل ها و آسیب شناسی هایی که تاکنون داشته ایم نگاه کنیم که به طور کلی لزوم توجه به گام دوم را ثابت می کند. انقلاب. «آهسته آهسته

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید