بیرانوند: پرسپولیس به خاطر هوادارانش برنده نشد!

در نهایت شکست مقابل سپاهان باعث شد تا تیم اصفهانی با چهار امتیاز اختلاف با پرسپولیس فاصله بگیرد و حتی قرمزهای پایتخت جایگاه دوم خود را به رقیب دیرینه استقلال واگذار کردند.

علیرضا بیرانوند شب گذشته در برنامه نوروزی شبکه دو حاضر شد و صحبت های جالبی کرد. بخشی از برنامه که به شوخی های عمومی تبدیل شد. جایی که شاید یکی از جالب ترین آنها زمانی رخ داد که مجری برنامه با دماغ بیرانوند شوخی کرد. دروازه بان پرسپولیس در پاسخ به این شوخی گفت: یک سری دکتر می گویند بینیت را عمل کن اما این قضیه آنقدر جالب شده که به آنها می گویم باید پول خوبی به آنها بدهی تا اجازه بدهی. این کار را انجام دهید به من اعتماد کنید من بارها در صفحه خود دیده ام که طرفداران می گویند شما نباید بینی را عمل کنید زیرا ظاهر بسیار بهتری دارید.

سپس از بیرانوند در مورد فاصله امتیازی ایجاد شده در بالای جدول و سقوط پرسپولیس سوال شد و با اینکه از این موضوع بسیار ناراحت به نظر می رسید، گفت: در سال های گذشته فاصله امتیازی ایجاد کرده بودیم اما امسال نه تنها ما کار را انجام ندادیم و عقب افتادیم. اما قبلا قول داده بودم که قهرمان شویم و الان هم می گویم این اتفاق می افتد. به نظر می‌رسد که بخش این است که امسال رنج بکشیم و قهرمان شویم.”

در ادامه برنامه علیرضا پیرانوند جمعی عجیب و غیرمنتظره از هواداران پرسپولیس را جمع کرد. او احتمالا به بازی سپاهان و تشویق رامین رضاییان توسط پرسپولیسی ها اشاره کرد و گفت: چند سال پیش در نفت تهران بودم و برای بازی با پرسپولیس به آزادی رفتیم. اون موقع سوشا مکانی دروازه بان پرسپولیس بود که دروازه بان خیلی خوبی هم هست خبر اینکه دفعه بعد میخوام برم پرسپولیس سال.

تشویق من در این بازی روحیه محل را خراب کرد و باعث شکست پرسپولیس شد. ببینید اگر این کار را نمی کردند و پرسپولیس نمی باخت، امسال یک قهرمانی شیرین برای این تیم رقم می خورد. الان هم همینطوره واقعا دوست ندارم هواداران بازیکنان تیم مقابل را تشویق کنند. شاید برخی از آنها هنوز دوست ما باشند، اما مشکل من فرق می کند. باید بازیکنانی را که تحت قرارداد تیمت هستند تشویق کنی چون آنها هستند که به پرسپولیس آسیب می زنند.»

علیرضا بیرانوند در بخشی دیگر از این برنامه، انتخاب امیر گالنووی به عنوان سرمربی تیم ملی را به فال نیک گرفت. او در بخش جالبی از سخنانش گفت: «احتمالاً به او می گوییم عامرخان. تا سال های قبل اگر سرمربی خارجی بود و بعد از یک نتیجه به ایران برنمی گشت، الان فرق کرده و هر نتیجه ای به خاطر ایرانی بودنش با ما برمی گردد. امیدوارم بتوانیم با او نتایج خوبی بگیریم و به هدفمان که قهرمانی آسیاست برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید