بیشترین تغییرات را در ترکیب اصلی بین تیم ها داشتیم / با 90 درصد تغییر تثبیت شدیم


ساعت: 20:45
تاریخ انتشار: 14/04/01
کد خبر: 1841594

اطلاعات دقیقی از تیم های هفته دوم و سوم لیگ ملت ها نداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: این هفته در لیگ ملت ها با حریفان اصلی والیبال ایران در آسیا بازی می کنیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال درباره شرایط این تیم قبل از اعزام به لیگ ملت ها گفت: خوشبختانه وضعیت قابل قبولی داریم و بعد از 45 روز تمرین به وضعیت باثباتی رسیده ایم. پس از 2 هفته مانده به لیگ ملت ها، تلاش می کنیم 2 دیدار تدارکاتی و تمرینی خود را به گونه ای ارتقا دهیم که به اوج آمادگی برسیم و مسابقاتی را برای حضور در لیگ ملت ها ارائه دهیم.

وی گفت: هفته اول بازی ها سخت و حیاتی است. تیم های هفته اول رقبای آسیایی ما هستند که با آنها برای کسب سهمیه المپیک می جنگیم و هیجان داریم. ژاپن و چین با تمام وجود می آیند و ما احتمالاً بزرگترین تفاوت را نسبت به رقبای خود در بازی های المپیک و لیگ ملت ها ایجاد می کنیم. بیش از 90 درصد تیم المپیک ما تغییر کرده است و تلاش می کنیم با وجود اینکه تیم کم تجربه ای داریم عملکرد خوبی داشته باشیم.

عطایی درباره دو بازی تدارکاتی ایران مقابل صربستان قبل از لیگ ملت‌ها گفت: بازی تدارکاتی خوبی خواهد بود، اما از طرفی قوانین جدیدی در والیبال در این مسابقات اعمال می‌شود تا بتوانیم با این مسابقات آشنا شویم. قوانین جدید.” .

وی در خصوص حضور ملی پوشان با سرمربی ایرانی در لیگ ملت ها گفت: قطعا تلاش می کنیم و مسابقات معتبری خواهیم داشت که از هفته اول با اطلاعات تیم ها وارد مسابقات می شویم. استراتژی ما این است که با بهترین کیفیت کار کنیم. سعی می کنیم در مسابقات لیگ ملت ها از بازیکنان بیشتری استفاده کنیم تا بازیکنان بیشتری جو لیگ ملت ها را لمس کنند.

وی با بیان اینکه نتیجه غیرقابل پیش بینی بود، گفت: درباره تیم هایی که در هفته دوم و سوم با آنها بازی خواهیم کرد، اطلاعات کافی نداریم. تیم های اروپایی با قدرت کامل می آیند و تلاش می کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم. لیگ ملت‌ها مسابقه سختی است و ما تلاش می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

عطایی در پاسخ به این سوال که آیا قوانین جدید لیگ ملت ها چالشی است، تاکید کرد: نیمه سوم در مسابقات امیدهای جهان برگزار شد و باعث شد همه مربیان با این روش مخالفت کنند. احتمالا مربیان دیگر به این سوال واکنش مثبتی نشان نخواهند داد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره استفاده از بازیکنان چپ دست دو قطری در تیمش گفت: این موضوع خاص و جداگانه ای نیست. ما 4 بازیکن بسیار خوب در پست پاس قطر داشتیم که در حال حاضر امین اسماعیل نژاد و صابر کاظمی بهترین آمادگی را برای این پست دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید