بیشترین ماموریت های سپاه خوزستان در حوزه محرومیت زدایی است


ساعت: 18:08
تاریخ انتشار: 1401/04/07
کد خبر: 1879326

سردار نعمت الله باقری گفت: بیش از 70 درصد ماموریت های سپاه امروز بر ساخت خانه برای مستمندان، مدرسه سازی، جاده سازی و سایر پروژه ها و خدمات عمرانی متمرکز است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، سردار نعمت الله باقری جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان روز سه شنبه در مراسم معارفه فرماندهی جدید ناحیه مقاومت بسیج شادگان اظهار داشت: خدمت به مردم و حل مشکلات آنان همواره مورد توجه بسیج و سپاه بوده است.

وی افزود: بیش از 70 درصد ماموریت های سپاه امروز با هدف محرومیت زدایی است و در این راستا نسبت به ساخت خانه برای مستمندان، ساخت مدرسه، جاده سازی و سایر پروژه های عمرانی و خدماتی اقدام کرده است.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در ادامه محرومیت زدایی را یکی از اولویت های ناحیه مقاومت بسیج شادگان برشمرد و خواستار توجه بیشتر به پایگاه های مقاومت بسیج در این شهرستان شد و گفت: بسیاری از مشکلات این شهرستان با تعامل و همفکری قابل حل است. “

سردار باقری گفت: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و همچنین استفاده از ظرفیت ریش سفیدان عشایر از دیگر اولویت های سپاه شهرستان شادگان است چرا که بخش زیادی از جمعیت این شهرستان را عشایری تشکیل می دهند که ریش سفیدان آن توانمند هستند. و باید از ظرفیت برای پیشرفت استفاده کرد تا برای کار و حل مشکلات منطقه استفاده شود.

جمال صالح زاده سرپرست فرمانداری شادگان نیز در این مراسم گفت: بسیج خدمات ارزنده ای به نظام اسلامی ارائه کرده است و معتقدیم هر فردی در هر نقطه از کشور که بتواند به ملت خدمت کند یک بسیجی است.

وی افزود: امروز سپاه به عنوان پشتیبان خط ولایت نقش مهمی در جلوگیری از هجوم دشمن به مناطق مختلف دارد و این موضع سپاه موجب خشم دشمنان شده است.

سرپرست فرمانداری شادگان در خاتمه با تقدیر از خدمات و زحمات سرهنگ صادق منیعت از فرماندهان سابق ناحیه مقاومت بسیج شادگان گفت: ایشان در طول دوران خدمت اقدامات ارزنده ای انجام دادند و تعامل خوبی با مسئولان و مردم داشتند.

در این مراسم که با حضور امام جمعه و جمعی از عشایر شادگان برگزار شد، سرهنگ علی فرهانی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان معرفی شد.

سرهنگ فرهانی پیش از این جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ماهشهر بود.

شادگان با 150 هزار نفر جمعیت یکی از بزرگترین شهرهای استان خوزستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید