بیشتر پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است/ بسیجی و بسیجی سد محکمی در مقابل توطئه های دشمن هستند.


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914294

یعقوبیان با بیان اینکه بسیج و تفکر بسیجی در هفته ها و ماه های اخیر با این توطئه ها مقابله کرده است، گفت: بسیاری از تحولاتی که امروز شاهد آن هستیم ناشی از تفکر بسیجی، بسیجی و بسیجی است که می توان آن را دستاورد دانست. ذخیره بزرگ و عظیم برای انقلاب.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی یعکوبیان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ وی ضمن گرامیداشت ایام هفته بسیج گفت: بسیجیان شهرستان کاشمر در تمامی برنامه ها، مناسبت ها و عرصه ها حضور فعال دارند.

وی با بیان اینکه بسیج یادگار درخشان امام راحل و مظهر اقتدار ملی است، خاطرنشان کرد: بسیاری از تحولاتی که امروز شاهد آن هستیم مدیون بسیج، بسیج و تفکر بسیجی است که می توان آن را دستاورد بزرگی دانست و ذخیره عظیمی برای انقلاب.به یاد داشته باشید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال خنثی کردن این ثروت و یا از بین بردن آن هستند، تصریح کرد: بسیج سپری در برابر همه حوادث وحشتناک و خطرناک است و جلوی همه سیاست های دشمنان و استکبار جهانی علیه ایران را می گیرد.

وی همچنین اذعان داشت: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر یک جنگ بزرگ ترکیبی با حضور همه شیاطین علیه نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف نظامی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و امنیتی با هدف براندازی، دوباره به فکر بسیج و انقلاب بود. بسیج است که با این توطئه ها مقابله کرد.

وی با اشاره به اینکه این توطئه ها و اغتشاشات در تالار تفکر استکبار نیز رخ داد و بسیج، بسیج و ملت بصیر ایران اسلامی سد محکمی در مقابل این توطئه ها بود، گفت: تقسیم کار بین منافقین، سلطنت طلبان و تجزیه طلبان، جایی لازم بود و با کلیدواژه زنان، جوانان و نوجوانان تعیین کرده بودند که این گروه ها در زمین و آمریکا در فضای مجازی سازماندهی شوند.

وی با بیان اینکه دشمنان در برخی امور به ویژه در بحث فریبکاری از طریق فضای مجازی از موارد بسیاری استفاده کرده اند، تصریح کرد: در 4 دهه اخیر انقلاب شاهد قیام هایی علیه جمهوری اسلامی ایران بوده ایم که این قیام باعث شده است. بارها تکرار شده ما گذشتیم و وسعت این بلاها هم جمع می شود اما باید تفکر بسیجی داشت.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ما همدردی نمی کند و به دنبال ایجاد بی ثباتی در کشور و تجزیه کشور و زیر سوال بردن اقتدار یک ایران قدرتمند است، گفت: ایجاد ناآرامی در داخل کشور و استفاده از برخی جوانان به عنوان سرباز از اهداف این طرح است. دشمنان .. و باید در موضوعات مختلف بیشتر دقت کنیم تا توطئه ها خنثی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید