بیش از یک تن مواد مخدر در قزوین امحا شد

در این مراسم سردار علی ابراهیمی ضمن تبریک به افسران مردمی فرماندهی انتظامی استان گفت: هفته فرجه بهانه ای برای نمایش موفقیت و عملکرد نیروی انتظامی کشور در عرصه های مختلف از جمله هوشمندسازی مردم و جذب مردم است. مشارکت.”

وی با بیان اینکه بیش از 700 ماموریت به نیروی انتظامی محول شده است که مبارزه با مواد مخدر یکی از آن ماموریت ها است، گفت: فرماندهی انتظامی کشور در مبارزه با مواد مخدر بیش از 4 هزار شهید تقدیم انقلاب و مردم کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه اقدامات فرج در حوزه مواد مخدر خدمتی به جامعه بشریت و همه مردم جهان است افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر چند نظارت دارند. خدمات مواد مخدر پلیس ایران علاوه بر عدم حمایت، در حال قطع عرضه تجهیزات نیز هستند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امسال 2 هزار و 627 قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در استان دستگیر و 90 دستگاه خودروی قاچاقچیان توقیف شد، گفت: در این راستا 19 هزار و 19 قاچاقچی دستگیر و روانه کمپ ها شدند. 16 معرفی شده است.

وی افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در 6 ماهه نخست امسال با اجرای یک هزار و 218 طرح عملیاتی در سطح استان موفق به کشف 2 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر و انهدام 5 باند فعال قاچاق مواد مخدر شد. که امیدواریم ادامه یابد در سال 1401 طبق هدف گذاری، روند اقدامات متقابل و فرهنگی ادامه یابد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 3 هزار و 355 پرونده مرتبط با مواد مخدر در استان تشکیل شده است، اظهار داشت: در مراسم امروز بیش از 1000 کیلوگرم انواع مواد مخدر در قالب عملیات امحا شد. تلاش افسران پلیس در معرض مواد مخدر قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید