بیش از 140 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی در دهه فجر امسال برگزار می شود.

ساعت: 13:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804796

محمدرضا علیزاده از اجرای بیش از 140 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی توسط این اداره کل و نهادها و ارگان های عضو کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از اجرای بیش از 140 برنامه فرهنگی، هنری و قرآنی توسط این اداره کل و نهادها و ارگان های فرهنگی و هنری خبر داد. کمیته هنری دهه فجر.

وی با حضور در ستاد دهه فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با گرامیداشت دهه مبارک فجر افزود: 140 برنامه کلیدی در حوزه های مختلف از سوی این اداره کل و دفتر فرهنگی و هنری کمیته است. با حضور و همراهی هنرمندان، فرهنگ، هنر و رسانه در استان کرمان اجرا شد.

علیزاده با بیان اینکه در راستای ایجاد نشاط و امید اجتماعی در این ایام، اجرای برنامه های متنوعی ادامه یافته است: در شهرستان های شمال و شرق استان کرمان با محوریت ادارات فرهنگ و گرایش اسلامی؛ در استان کرمان با هدف ایجاد نشاط و امید در این ایام اجرا می شود. برنامه های متنوع و متعددی تدوین و در نظر گرفته شده است به گونه ای که بر اساس گزارش های ارائه شده در یکی از 14 شهرستان استان نزدیک به صد برنامه اجرا شده در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیته فرهنگی هنری ستاد دهه فجر استان کرمان با اشاره به برنامه های ادارات و نهادهای عضویت در این کمیته گفت: در دهه فجر امسال اجرا شد.

وی ادامه داد: تمامی این برنامه ها مطابق با شرایط و محدودیت های ناشی از تاج تهیه و اجرا شده و رعایت دستورالعمل های بهداشتی تهیه و اجرا شده است.

علیزاده در پایان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ما آثار فرهنگی بسیاری به جا گذاشته است که عواقب آن را در داخل و خارج از کشور می توان دید.

امیدواریم بتوانیم ارزش های والای این انقلاب را که حاصل مجاهدت های امام خمینی (ره)، رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی است، بیش از پیش گسترش دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید