بیش از 28000 خوزستانی در زمان تاج آموزش دیدند

نورعلی رئیسی شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آموزش و پرورش سال گذشته نیز مانند آموزش و پرورش به صورت مجازی و در مناطق محروم شخصاً انجام شد و هیچ موردی وجود نداشت که کسی به دلیل کمبود تجهیزات الکترونیکی از سواد بی بهره باشد.

وی افزود: جمعیت مورد نظر 10-49 سال سواد در یادگیری کار با ابزارهای الکترونیکی مشکلی ندارند و در مناطق فقیرنشین آموزش به روش های مختلف مانند حضور همکار مطابق پروتکل های بهداشتی انجام می شود و هیچ کلاس تعطیل نیست “

معاون پرورشی و سوادآموزی خوزستان همچنین به برنامه سوادآموزی امسال اشاره کرد و گفت: امسال حجم اعلانات نهضت سوادآموزی حدود 32 هزار نفر است. برای پوشش این جلد نیز به همه شهرها اطلاع داده شد.

وی با تاکید بر اینکه نهضت سوادآموزی موظف است هنگام برگزاری کلاسها دستورالعمل های ستاد کرونا را رعایت کند ، توضیح داد: نحوه آموزش سواد مطابق با شرایطی است که در کلاسهای درس ایجاد شده است. اگر تصمیم دارید دوره های حضوری برگزار کنید یا بصورت مجازی در نظر بگیرید ، جنبش سواد آموزی به همان شیوه کلاس تشکیل می دهد.

رایزی در ادامه به وضعیت نیروهای فعال در بخش سوادآموزی استان خوزستان اشاره کرد و گفت: نهضت سوادآموزی تحصیلی در خوزستان نیروهای جدیدی را جذب نمی کند و تعداد نیروهای فعلی 3 هزار و 800 نفر است که طرف قرارداد با موسسات هستند و این کار را نمی کنند. دارای نیروی مستقیم صادر شده است.

وی گفت: نیروهای سال گذشته نیز امسال هستند ، اما برخی از آنها در آزمون سال گذشته پذیرفته شدند و جذب تحصیل شدند ، ما مشتاق هستیم که همکاری خود را با ما ادامه دهیم ، اما در زمینه سوادآموزی هیچ کمبودی وجود ندارد. . “

دیدگاهتان را بنویسید