بیش از 286 میلیارد تن تسهیلات روستایی و عشایری در یزد پرداخت شد / اشتغالزایی برای بیش از 3 هزار نفر از ساکنان روستای یزدی


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855569

فلاحتی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: تاکنون 286 میلیارد تومان به متقاضیان واجد شرایط تسهیلات روستایی و عشایری در یزد پرداخت شده است که برای 3 هزار و 717 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه هدف از اجرای طرح اشتغال روستایی حمایت از ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است گفت: برای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر این طرح و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری و با کمک صندوق توسعه ملی با تلفیق منابع صندوق توسعه ملی با نهادهای موجود زمینه اشتغال سرمایه گذاران، کارآفرینان و متقاضیان بخش خصوصی و تعاونی های روستایی را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی از پروژه ها به طور مرتب بازدید می شود و برای پروژه هایی که دارای انحراف و مشکل هستند تصمیمات لازم اتخاذ می شود خاطرنشان کرد: متقاضیان راه اندازی کسب و کار روستایی و عشایری باید از قوانین و مقررات اخذ آن آگاهی کامل داشته باشند. شرایط استخدامی تا در طول مسیر با مشکلاتی از جمله عدم توانایی در پرداخت مواجه نشوید.

وی اشتغال ایجاد شده با پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری را سه هزار و 717 نفر عنوان کرد و گفت: از پایان سال 1396 تاکنون بیش از 2 هزار و 135 طرح در زمینه اخذ تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری بالغ بر 286 میلیارد تن انجام شده است. به نامزدهای واجد شرایط پرداخت شد. در این راستا 3717 نفر به صورت مستقیم شاغل هستند و بسیار غیر مستقیم از این راه امرار معاش می کنند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید