بیش از 3000 کودک 6 تا 11 ساله کرمانشاه ترک تحصیل کرده اند.


ساعت: 19:41
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888316

سلمان محمدی گفت: بر اساس سرشماری جمعیت 3 هزار و 58 کودک 6 تا 11 ساله در استان کرمانشاه ترک تحصیل کردند که از این تعداد تنها 677 نفر شناسایی و نزدیک به 77 درصد شناسایی نشدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، سلمان محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز در استان برگزار شد، اظهار داشت: برای دستیابی به عدالت آموزشی و افزایش وسعت آموزشی دانش آموزان مقطع ابتدایی و اجرای سیاست ها و راهبردهای اساسی و اساسی آموزش و پرورش بویژه دسترسی به آموزش رسمی با کیفیت بالا برای همه کودکان 6 تا 11 سال دبستان برنامه پیشگیری از پایه های بی سوادی با تاکید بر بهبود پوشش آموزشی و جذب کودکان بازمانده از تحصیل ابتدایی با اولویت کودکان محروم اجرا می شود. مناطق.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: وضعیت کودکان بازمانده از تحصیل به صورت مستمر رصد و اقدامات لازم برای جذب آنها در کلاس های درس انجام می شود.

وی گزارشی از فعالیت های انجام شده در راستای جلوگیری از عوامل بی سوادی و اطمینان از دامنه تحصیلی کامل دانش آموزان 6 تا 11 ساله ارائه کرد و خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری جمعیت 3 هزار و 58 کودک 6 تا 11 ساله در کرمانشاه. استان فقط 677 نفر شناسایی شده اند و نزدیک به 77 درصد شناسایی نشده اند.

محمدی گفت: شناسایی تمامی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان کرمانشاه در اولویت برنامه آموزش و پرورش است و در این راستا همکاری سایر نهادها ضروری است و تلاش ما بر این است که همه آنها را به اول مهر نیز جذب کنیم. به منظور تضمین انگیزه برای آنها.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود هدف پروژه مهر را بخشی کیفی از فعالیت های آموزشی و آموزشی دانست و اظهار داشت: ساماندهی نیروی انسانی و فضا از موضوعات مهم این طرح است که باید هر چه سریعتر انجام شود. با برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های مورد نظر

محمدی بیان کرد: رسالت طرح مهر آماده سازی مدارس و ایجاد انگیزه و رشد همه جانبه دانش آموزان در همه عرصه ها و همچنین تحقق سند تحول بنیادین است.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید