بیش از 32 هزار نفر در زنجان بیمه ورزشی دارند/ فیزیوتراپی ورزشکاران تعطیل شد!

ساعت: 17:16
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796188

رئیس هیئت پزشکی ورزشی زنجان با اشاره به افزایش تعداد بیمه شدگان پس از واکسیناسیون گفت: بیش از 32 هزار نفر در زنجان بیمه ورزشی دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ صدیقه دهنایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به کاهش پوشش ورزشی در استان زنجان پس از شیوع ویروس کرونا، گفت: 53 هزار ورزشکار قبل از شیوع ویروس کرونا در زنجان بیمه ورزشی داشتند.

وی گفت: متاسفانه تعطیلی باشگاه های ورزشی باعث کاهش تعداد بیمه شدگان ورزش در استان شده است. بالغ بر 32 هزار و 500 بیمه ورزشی در استان وجود دارد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان با بیان اینکه تعداد بیمه شدگان ما در زمان شیوع ویروس کرونا به ده هزار نفر کاهش یافته است، افزود: از زمان شروع واکسیناسیون تعداد بیمه شدگان افزایش یافته است. چهره ها. “

وی با اشاره به اینکه پوشش بیمه ورزشی 17 میلیون است، افزود: علاوه بر پوشش آسیب های ورزشی، بیمه ورزشی، خدمات غذایی، روانشناسی، حرکات اصلاحی، ویزیت پزشک و غیره ارائه می شود.

دهنایی گفت: متاسفانه برخی از ورزشکاران بدون بیمه ورزشی در باشگاه ها فعالیت می کنند. – برخی از ورزشکاران پس از آسیب دیدگی بیمه می شوند.

وی گفت: ما نمی توانیم به افرادی که پس از مصدومیت بیمه شده اند کمک کنیم. ورزشکاران باید قبل از مصدومیت بیمه شوند تا بتوانیم به این ورزشکاران خدمات ارائه کنیم.»

رئیس هیئت پزشکی ورزشی زنجان با بیان اینکه فیزیوتراپی را متوقف کرده ایم، افزود: متاسفانه هیچ پزشکی وجود ندارد که بخواهد با ما همکاری کند.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه فیزیوتراپی را برای هیئت آماده کرده بودیم، گفت: تنها مشکل ما در این زمینه نبود پزشک در استان است که با ما همکاری کند و مشکل مالی نداریم.

دهنایی با بیان اینکه نماد شهر ورزشی تعداد ورزشکاران بیمه شده است، تصریح کرد: چگونه بدون بیمه ورزشی می توان ادعا کرد که چند ورزشکار در استان داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید