بیش از 44 هزار پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در کرمانشاه انجام شده است.

ساعت: 13:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795163

سردار سیدضیاءالدین حزنی گفت: تاکنون 44 هزار و 340 طرح در استان کرمانشاه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه استان اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار سید ضیاء الدین حزنی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در ساخت منازل کمیته یاری امام خمینی (ره) کرمانشاه که در بعثت انجام شد، گفت: مجتمع: توسط سپاه انجام شد.

دبیر بازداشتگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: تاکنون 44 هزار و 340 پروژه در استان کرمانشاه توسط قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شده است که از این تعداد 18 هزار و 926 پروژه عمرانی و 25 هزار و 414 پروژه مربوط به پروژه های غیر عمرانی 333 میلیارد است. و 958 میلیون تن برای آنها هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه ها در بحث مسکن، بهداشت، مساجد، حوزه های علمیه، خانه دانشمندان، آبرسانی، راه، پل، مدرسه، اشتغال و … است. و برای رفع محرومیت طراحی شده اند.

سردار حزنی گفت: با وجود اینکه پروژه های عمرانی به دلیل شیوع بیماری کرونا متوقف شده است، اما با برنامه ریزی فرمانده کل سپاه قرار است پروژه های عمرانی و عمرانی در سال جدید از سر گرفته شود.

وی گفت: سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه بیشترین پروژه های عمرانی و غیرنظامی را اجرا کرده است و همچنین قرارگاه نجف اشرف، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، گروه های مردمی و جهادی آماده پشتیبانی از سپاه، نیروی هوافضای سپاه بوده است. دسته بندی هایی که بیشترین خدمات را در راستای محرومیت زدایی در استان انجام می دهند که قابل تقدیر است.

سردار حزنی اذعان داشت: در بحث مسکن مددجویان طی دو قرارداد با کمیته پشتیبانی، 4 هزار و 103 مسکن در نقاط صعب العبور و در 188 روستا در فاز اول با سهم 292 واحدی در استان کرمانشاه ساخته شد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران گفت: سردار ریحانی یکی از فرماندهان ارزشمند در بحث محرومیت زدایی است که اقدامات عزتمندانه و احساس مسئولیت وی در این زمینه قابل تقدیر است.

وی گفت: اگرچه وظیفه اصلی نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از جمهوری اسلامی ایران و ایجاد امنیت پایدار است، اما در کنار این رسالت خطیر، خدمت به مردم در اولویت است.

سردار حزنی از کارکنان بسیج سازندگی استان کرمانشاه در سال های اخیر تقدیر کرد و ادامه داد: اقدامات مرحوم سرهنگ هزار هانی مسئول سابق بسیج سازندگی استان کرمانشاه برای محرومیت زدایی نیز ستودنی بود و امیدوارم از ایشان بگذرند. .

وی گفت: در طرح کلان جهیزیه 5000 سهم در استان کرمانشاه وجود دارد که باید تا پایان امسال برای گسترش موضوع ازدواج آسان اهدا شود.

سردار حزنی خاطرنشان کرد: طی قراردادی که با وزیر راه منعقد کردیم مقرر شد بین تمام شهرستان های استان مسجدی ساخته شود که مورد پسند رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت. آماده اجرای این طرح هستیم. در استان کرمانشاه

گفت: باد ربطی به چراغ خاموش ندارد. اگر مشکل دارید، بدانید که هنوز درگیر هستید. آنها شایسته ماندن پشت میز جمهوری اسلامی هستند.

دبیر قرارگاه بازداشتگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ما در سپاه به مردم توجه می کنیم زیرا به ما دستور داده شده که هوای مردم را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید برای افزایش نشاط مردم تلاش کنیم که این ازدواج آسان می تواند یکی از آن اقدامات تشویق زوج های جوان به زندگی با تهیه و اهدای کالای ایرانی باشد در صورتی که غم مردم بین مسئولان بدون شک تقسیم شود مردم نیز با اعتماد و امید بیشتری زندگی کنند. .

سردار حزنی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران در سال 1401 برنامه های خوبی برای محرومیت زدایی، اشتغال و… خواهد داشت و همچنین در حوزه مسکن اقدامات خوبی از سوی بسیج سازندگی و نهادهای مرتبط انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید