بیش از 5000 تن کالاهای اساسی کشاورزی در سیستان و بلوچستان توزیع شد


ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: 1011/01/28
کد خبر: 1822479

آرامش بازار کالا با تعادل عرضه و تقاضا؛

محمدمهدی اکبری مدیر توسعه بازرگانی سازمان کشاورزی سیستان و بلوچستان با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای تثبیت قیمت ها و تنظیم بازار گفت: بیش از 5 هزار تن کالاهای اساسی در بخش کشاورزی توزیع شده است. و بلوچستان

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدمهدی اکبری در گفت و گو با عصرهامون گفت: تامین و توزیع عادلانه کالاهای اساسی، تنظیم بازار و ثبات قیمت ها در راستای حفظ کرامت انسانی از اولویت های دولت سیزدهم است.

وی افزود: از آذرماه سال گذشته 5025 تن کالاهای اساسی برای تنظیم بازار کشاورزی شامل برنج، شکر، مرغ منجمد، گوشت و روغن منجمد داخلی و وارداتی تامین شده است.

مدیر توسعه بازرگانی جهادکشاورزی استان افزود: این اقلام اساسی و کالاهای مورد نیاز مردم از طریق اتحادیه های کارکنان دولت، تعاونی های مصرف، فروشگاه های زنجیره ای و مغازه های واجد شرایط شهری، روستایی و روستایی توزیع شده است. مناطق “

این مسئول تاکید کرد: برای رفاه حال شهروندان علاوه بر تحویل کالا از طریق فروشگاه ها، فروش اینترنتی از طریق سایت ملی بازرگم، سایت کالای استانی زاهدان، توزیع سیار مرغ منجمد در حاشیه شهر زاهدان، جشنواره شفاف از طریق زنجیره ای. فروشگاه ها و طرح ماه مبارک رمضان نیز به طور نسبی بین شهروندان عمدتاً برنج، شکر و مرغ توزیع شد و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید