بیش از 6 میلیون کارتن شیر خشک رژیمی را تحویل می دهد


ساعت: 16:32
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916444

رئیس بخش شیرخشک رژیمی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو از تحویل بیش از 6 میلیون کارتن شیرخشک رژیمی در 8 ماهه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهادر سعید محمدیان، رئیس بخش پودر رژیمی و غذاهای تخصصی سازمان غذا و دارو گفت: از 6 میلیون جعبه شیرخشک رژیمی ارائه شده، 3 میلیون و 224 هزار جعبه وارداتی و 3 میلیون و 39 هزار و 387 جعبه تولید داخل بوده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه زنجیره تامین شیرخشک رژیمی و غذاهای خاص از ابتدای سال 1401 افزود: امور مربوط به نظارت، کنترل و نظارت بر این محصولات با راه اندازی این سامانه تحت نظارت دقیق و مستقیم انجام می شود. نظارت سازمان غذا و دارو و معاونت غذا و دارو به بیماران ارائه می شود.

به گفته رئیس اداره پودرهای رژیمی و غذاهای ویژه سازمان غذا و دارو، از اول آبان ماه سال جاری تا 19 آذرماه بیش از یک میلیون و 900 هزار جعبه پودر رژیمی و 560 هزار جعبه بیمارستانی (بسته غذای ویژه) در سراسر کشور توزیع شد. .

وی تصریح کرد: برای اولین بار بر اساس اعلام نیاز معاونت های غذا و دارو چندین جلسه بررسی با عرضه کنندگان انواع شیرخشک رژیمی از اداره کل طبیعی، سنتی و مکمل برگزار می شود. امور محصولات برنامه ریزی لازم برای تهیه به موقع محصولات هر گروه بیماری انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید