بیش از 78 هزار دستگاه سمند و سورن در خودروی تبریز ایران تولید می شود


ساعت: 15:40
تاریخ انتشار: 1401/01/16
کد خبر: 1819759

مدیرعامل شرکت هودرو تبریز گفت: بر اساس هدف گذاری امسال و با برنامه ریزی های انجام شده، ضمن افزایش تولید این شرکت، بالغ بر 78 هزار دستگاه از خانواده سمند و سورن در سایت تبریز تولید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تبریز بیدار، اصغر خوشفهم در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه سبد محصولات اصلی این شرکت در سال جاری محصول سورن پلاس خواهد بود، اظهار داشت: امسال بیش از 60 هزار دستگاه خودرو سورن پلاس تولید و عرضه می شود، همچنین در صورت مقایسه سمند. نسبت به سال های قبل مانند مورد سورن است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون تمامی محصولات ایران خودرو تبریز دارای سه ستاره کیفیت هستند و با ارتقای کیفیت محصول، کسب چهارمین ستاره کیفیت برای خودرو سورن پلاس در سال 1401 در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

خوشفهم تاکید کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال مزین به تولید دانش بنیان، اشتغال زایی، افزایش تولید و ارتقای کیفیت و کمیت محصولات، اولویت اول ایران در تکریم مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، هودرو تبریز است.

وی با اشاره به تلاش این شرکت برای تبدیل آذربایجان شرقی به قطب سوم صنعت خودروسازی کشور از طریق انتقال فناوری و دانش ساخت، گفت: این امر خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: ظرفیت تولید عملی ایران خودرو تبریز 110 هزار دستگاه در سال است. بنابراین برای پوشش ظرفیت باقیمانده، اقدامات لازم برای تولید خودروهای جدید در دستور کار قرار گرفته است، بنابراین سایت تبریز می تواند نقش مهمی در افزایش تولید خودروی کشور در صنعتی ترین منطقه شمال غرب داشته باشد.

ایران خودرو تبریز در سال 1385 تاسیس شد و تاکنون بیش از یک میلیون دستگاه خودرو و وانت را به بازار هدف تولید و تحویل داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید