بیش از 84 هزار نفر در کرمانشاه تحت پوشش بیمه همگانی قرار گرفتند


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: 91/02/29
کد خبر: 1839966

امید گادری گفت: تاکنون 84 هزار و 700 نفر در استان کرمانشاه که هیچ گونه پوشش بیمه ای نداشته و یا در دهک های اول تا سوم بوده اند، تحت پوشش قرار گرفته اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امید گادری در گفت و گو با مرصادنیوز با اشاره به اجرای طرح بیمه همگانی سلامت گفت: این طرح یکی از برنامه های توسعه نظام سلامت و بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای حمایت و پشتیبانی است. توانمندسازی افراد بدون بیمه سلامت.» برای ساکنان محله های کم برخوردار دفترچه سلامت رایگان صادر می شود و این افراد خدمات بیمه سلامت دریافت می کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: بر اساس این طرح افراد فاقد بیمه پایه از سه دهک پایین درآمدی به صورت رایگان و بدون پرداخت حق بیمه تحت پوشش قرار می گیرند.

وی خاطرنشان کرد: بیمه سلامت همگانی در کل کشور 5 میلیون و 400 هزار نفر را پوشش می دهد و تاکنون در استان کرمانشاه 84 هزار و 700 نفر که هیچ گونه پوشش بیمه ای نداشته و یا از دهک های اول تا سوم بوده اند.

گادری گفت: بقیه مردم از اول خردادماه امسال به باجه های اداره کل بیمه سلامت که 9 دفتر در کرمانشاه و 32 دفتر در کل استان دارد مراجعه کنند.

وی گفت: همچنین به تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها اعلام کردیم که اگر فردی پوشش بیمه ای ندارد باید برای پوشش اقدام کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید