بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه مرکز شفای جنوب خراسان رضوی شد.

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۵
کد خبر: 1800533

زنگنه گفت: بیمارستان امام حسین (ع) با وجود ظرفیت های شهرستان می تواند به قطب گردشگری گردشگری جنوب استان تبدیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان امام حسین(ع) اظهار داشت: بیمارستان امام حسین(ع) با وجود ظرفیت های موجود در شهرستان می تواند تبدیل به یک گردشگر شود. مقصد گردشگری جنوب استان.

وی با اشاره به موقعیت جغرافیایی و تجهیزات مدرن این بیمارستان گفت: قرار گرفتن این مرکز درمانی در کریدور شمال به جنوب استان و تردد میلیونی نمازگزاران امام رضا (ع) توجه ویژه به حوزه سلامت را می طلبد. اقتصاد و ارائه خدمات به بیماران در خارج از کشور باید در دستور کار و به عنوان توریست پزشکی باشد.

وی از زحمات تیم مدیریت بیمارستان برای توسعه کلی بیمارستان و ارائه خدمات مطلوب به مردم شهرستان تشکر کرد.

دکتر محسن تدین رئیس بیمارستان امام حسین (علیه السلام) نیز در این بازدید گفت: از بدو افتتاح بیمارستان با همکاری و تلاش مضاعف کارکنان و مدیریت بیمارستان چشم اندازهای کوتاه مدت و بلندمدت ایجاد کرده ایم. و برنامه های رضایتمندی مسئولان شهری می توانند افق جدیدی از خدمات درمانی را در شهر تربت حیدری ببینند.

بیمارستان 272 تختخوابی امام حسین (ع) تربت حیدریه در تاریخ 29 مهرماه سال جاری با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید