بیکاری زیاد در شهرستان لردگان آسیب های اجتماعی را به همراه دارد

رضا بابامیری شهردار لردگان گفت: لردگان دارای حدود 300 روستا و چهار بخش با پراکنده و دورافتاده است که با وجود خدمات ارائه شده مشکلات فراوانی از جمله بحث راه روستایی، آب شرب و آب کشاورزی مواردی است که نیازمند کمک عمرانی است. خادمان و قرارگاه سازندگی محرومیت از سپاه دارند.
وی افزود: حدود 20 هزار نفر از مردم این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می شوند ضمن اینکه در اطراف این شهرستان رودخانه های متلاطم مانند رودخانه کارون-هورسان و ارمند و چشمه های سارانی مانند سنگان، آتیشگا، چشمه سفید و … وجود دارد.
بامیری افزود: شهرستان لردگان بیشترین بیکاری را در استان دارد و این معضل آسیب های اجتماعی به این شهرستان وارد کرده است بنابراین بیکاری یکی از آسیب هایی است که باید به آن توجه شود.
سردار حسن زاده فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق پشت کوه میلاس، گرگر، سرکاله و نسا کوه گفت: خدمت به بستگان و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری توفیقی بود. “
حسن زاده افزود: با توجه به مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در حوزه امام حسن مجتبی (ع) و اقدامات انجام شده توسط قرارگاه زمینی سازندگی و محرومیت زدایی سپاه در استان چهارمحال و بختیاری، دیدار با سردار اکبری فرمانده محترم سپاه حضرت زهرا(س) کمربانی هاشم (ع) و مدیران آبفا، راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین اقدامات بعدی استاندار محترم استان با هماهنگی این جلسات برگزار شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم تصمیمات اتخاذ شده حداقل در حوزه آب و راه استان و به ویژه شهرستان لردگان بتواند توسط عزیزان، خیرین، استانی ها و ایثارگران اقدام موثری داشته باشد. مردم این شهر «بیش از گذشته از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی لذت ببریم و تحولی در بحث زیرساخت های آب در استان چهارمحال و بختیاری ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید