بی بی سی همچنان در تلاش است تا از شورش ها عقب نماند


ساعت: 17:20
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903280

پس از فروکش کردن ناآرامی‌های محدود در چند روز گذشته، رسانه‌های ضد شورش برای جلوگیری از پایان ناآرامی‌ها به پروژه‌های جدیدی نیاز داشتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ توسط تضعیف شورش ها محدود به چند روز گذشته، رسانه های خواهان شورش نیازمند پروژه های جدید برای جلوگیری از پایان ناآرامی ها هستند. در همین راستا، به تصویر کشیدن برخی برخوردهای پلیس با اغتشاشگران بدون اطلاع از ماهیت و میزان تخلفات بازداشت شدگان برای برخی کاربران سوال برانگیز شد.

این در حالی است که برخورد پلیس در چند روز گذشته نسبت به پلیس سایر کشورها بسیار نرمتر بوده است که البته در شبکه های اجتماعی مورد اعتراض برخی افراد قرار گرفته و احساس می کنند پلیس باید با شدت بیشتری با اغتشاشگران برخورد کند. .

در همین رابطه، یکی از مقامات پلیس در مصاحبه ای گفته است که ادعای بی بی سی مضحک است و حمله به این دختر جوان توسط امپراتوری دروغ برای تحریک شورش انجام شده است.

وی در توضیح ماجرا گفت: همانطور که از فیلم مشخص است مامور ما قصد دستگیری فتنه گر و سوار بر موتور سیکلت را دارد که به دلیل نامناسب بودن وسیله نقلیه فرمانده میدانی وارد عمل شد تا مانع دستگیری این فرد شود.

وی افزود: پلیس وظیفه دارد امنیت مردم را حفظ کند و برخی درگیری ها در صحنه های نابسامان اجتناب ناپذیر است، هرچند به ماموران توصیه می شود حتی در صورت امکان با افرادی که مرتکب اعمال مجرمانه در صحنه اعتراض نمی شوند، مدارا کنند.

وی در عین حال افزود: اقدامات و رفتار ماموران پلیس زیر ذره بین است و در صورت مشاهده تخلف، رسیدگی و برخورد قانونی خواهد شد.

شبکه دولتی انگلیس با انتشار ویدئویی مبهم مدعی شد که پلیس شب گذشته به یک زن حمله کرده است.

در عین حال برخی از کاربران شبکه های اجتماعی تفسیر این فیلم را دروغ جدید بی بی سی خواندند و یادآور شدند که افکار عمومی هنوز سکوت این رسانه ضد ایرانی در قبال جنایت پلیس لندن را فراموش نکرده است.

در این حادثه یک افسر پلیس بریتانیا پس از دستگیری زن جوانی به دلیل نقاب نزدن به او تجاوز کرد و پس از کشتن او بدنش را آتش زد اما بی بی سی در این باره سکوت کرد.

بی بی سی فارسی به همراه 4 رسانه ضد ایرانی دیگر در 25 روز گذشته منتهی به 25 مهرماه در مجموع 17000 دروغ درباره ایران منتشر کرده اند.

انتظار می رود با توجه به رسالت این رسانه ها تا خاموش شدن اعتراضات شاهد چنین دروغ هایی از سوی آنها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید