بی توجهی به کرامت زن بزرگترین خیانت به جامعه بشری است

ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802723

حجت الاسلام محمدعلی فتحی گفت: اگر امروز وضعیت زن به عنوان یک کالا مطرح می شود، همه ناشی از تاثیر بسیار زیاد زنان در ایجاد جامعه ایمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یک کارشناس مذهبی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: زن در راه خدا با تکیه بر لطافت روحی با لذت های خود می تواند از مردان پیشی بگیرد که این امر نیز مستلزم انجام وظایف الهی یک زن مؤمن است.

حجت الاسلام محمدعلی فتحی ادامه داد: این سرعت می تواند از او مدیری بسازد که همسر، فرزند و خانواده اش را به بالاترین درجه سربلندی برساند.

وی افزود: اگر امروز وضعیت زن به عنوان یک کالا مطرح می شود، همه به خاطر تاثیر بسیار زیاد زنان در ایجاد جامعه ایمانی است.

این کارشناس گفت: وقتی زن کالایی شد، تولیدکننده مرد الهی برای جامعه ایمانی نخواهد بود.

حجت‌الاسلام فتحی گفت: دشمنان بشریت با هدف قرار دادن نقش زنان و مادری بر مردم حکومت می‌کنند و جایگاه آن‌ها را از بین می‌برند و مانند عروسک‌های شیطان صفت در خیابان‌ها و محافل بداخلاقی تحقیر می‌کنند.

وی ادامه داد: بی توجهی به کرامت و هویت زدایی از زنان بزرگترین خیانت به جامعه بشری است.

این کارشناس تاکید کرد: اسلام زن را رمز آرامش، سکونت و مهربانی در خانواده می داند و ملاک استحکام و صمیمیت را به مادر خانواده داده و ثواب جهاد را برای این مهم تعیین کرده است.

حجت‌الاسلام فتحی در خاتمه با اشاره به جایگاه والای زن در اسلام خاطرنشان کرد: زن موجودی بی‌نظیر در عالم هستی است و خداوند متعال می‌فرماید اگر جامعه بشری می‌خواهد یک انسان خوب تربیت کند، این شخص باید در آغوش یک انسان باشد. مادر خوب ، رو به رشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید