بی توجهی 4 راننده منجر به 10 کشته و مجروح شد


ساعت: 11:15
تاریخ انتشار: 1301/03/24
کد خبر: 1855860

شب گذشته در دو سانحه تصادف در زاهدان بیش از 10 نفر کشته و زخمی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز راشدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان به عصرهامون گفت: بر اثر برخورد سه دستگاه پژو 405، سمند و پژو پارس در بلوار خلیج زاهدان 10 نفر مصدوم و یک کودک 50 روزه جان باخت.

وی افزود: این حادثه ساعت 25 دقیقه بامداد رخ داد که مجروحان با 5 دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند.

راشدی گفت: متاسفانه 5 نفر از مصدومان به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کردند.

رئیس مرکز مدیریت فوریت های پزشکی و فوریت های پزشکی زاهدان همچنین از برخورد یک دستگاه پژو 405 با تیر چراغ برق کمربند ایمنی کلانتری شهید کلانتری ابتدای پل روگذر خبر داد و گفت: این حادثه ساعت 55 دقیقه امروز به وقوع پیوست. صبح پنج نفر مجروح شدند.

راشدی افزود: مجروحان با 3 دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند.

ابراهیم شهریاری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی آتش نشانی شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در این حادثه سه خودرو پژو 405، سمند و پژو پارس تصادف کردند. تعدادی از سرنشینان هر سه خودرو در داخل خودرو محبوس شده بودند که آتش گرفت. «تظاهرکنندگان بلافاصله پس از ورود، با استفاده از تجهیزات تخصصی، مجروحان را از دست خودروهای درهم رها کردند.

وی افزود: آتش نشانان پس از رهاسازی و تحویل حادثه دیدگان در حال ایمن سازی و تحویل آنها به اورژانس هستند که عابران در فاصله چند کیلومتری از اولین حادثه از وقوع حادثه دیگری خبر می دهند که بلافاصله گروهی از آتش نشانان حاضر در محل به محل حادثه شتافتند. به محل حادثه دوم اعزام و در بدو ورود ماموران آتش نشانی مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پژو 405 با 5 سرنشین به شدت با تیر برق برخورد کرد که راننده خودرو به شدت مجروح و در داخل خودرو محبوس شد. سایر مسافران دور انداخته شدند.

وی با بیان اینکه ایستگاه های 50، 60 و 100 به محل حادثه اعزام شدند، گفت: در این حادثه 6 نفر درگیر شدند که با تلاش آتش نشانان رهاسازی و به آمبولانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید