بی حجابی توهین به میلیون ها زن محجبه ایرانی است


ساعت: 23:11
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914347

رعایت حقوق و قوانین از الزامات شهروندی است و کسانی که با بی حجابی به عفاف می پردازند، قوانین این سرزمین مبارک و میلیون ها دختر و زن محجبه را زیر پا می گذارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ از بلاغ نقل می کنم; احترام به قانون و حمایت از حقوق دیگران برای زندگی مدنی و اجتماعی لازم و ضروری است.این روزها پس از جنایات چند یاغی، فرصت طلبان با قانون شکنی به میلیون ها دختر و زن پاکدامن و محجبه کشورمان توهین و جسارت می کنند. و حجاب آشکار.

نکته اصلی اینجاست که دشمنان و دشمنان ایران موفق شده اند فضای روانی را برای برخی دختران و زنان ایجاد کنند تا برهنه راه بروند، صرف نظر از اینکه:
1- حجاب در همه ادیان دستور خداوند است که پیامبران مستقیماً از جانب خداوند حتی در کتب آسمانی داده اند.
2- پوشش به عنوان یک قانون جهانی در همه کشورها، شهروندان را ملزم به رعایت آن برای حفظ کرامت و عفت و همچنین اخلاق اجتماعی می کند.

یکی از مهم‌ترین آسیب‌های اجتماعی ناآرامی‌های اخیر، فراهم کردن زمینه‌های عادی‌سازی بی‌قانونی و نافرمانی مدنی بوده است.

وقتی نوجوانی در ابتدای ورود به جامعه با درجه قابل توجهی از قانون شکنی و مخالفت اجتماعی بدون مقاومت با قانون مواجه می شود و این مشکل برای او درونی می شود، دیگر نمی توان از او انتظار اطاعت و اجرا داشت. قانون که: ممکن است او را بگیرند به قبض پر شده بود، نه به توده


بنابراین از آنجایی که آبادانی، رشد و شکوفایی یک کشور در گرو حضور مردم قانونمند است، اتفاقاتی که این روزها پس از ناآرامی ها در ایران رخ می دهد و عده ای بی وجدان تصمیم خود را از آب رنگی آلوده و آشکارا می گیرند. کشف حجاب ، سنگ بنای آنارشیسم و ​​آنارشیسم اجتماعی را می گذارد که باید زنگ خطری جدی برای سیاستمداران و مسئولان کشور به صدا درآورد تا قبل از اینکه دیر شود به قانون کشور و قانون حجاب رسیدگی کنند.

محمد فاطمی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید