تئاتر شهر با آغاز چهلمین جشنواره تئاتر فجر میزبان 5 نمایش بود

ساعت: 15:39
تاریخ انتشار: 25/10/1401
کد خبر: 1922786

برنامه تئاترهای مجموعه تئاتر شهر تا آغاز چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برنامه تئاترهای مجموعه تئاتر شهر تا آغاز چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام شد.

بهرام به گزارش هفت پکیر به نویسندگی و کارگردانی حامد شیخی و با بازی محمود مغی، حامد شیخی، امیرحسین انصاری، مهدی هنرسازان، رویا شیخی، ساغر بهنام، لاله ذوالفقاری، بیتا زین الدینی، ساناز خدای، مریم بابایی، سپیده سعیه. ، النا زنگنه، فرگل روشن ضمیر، نوید نوبخت، ماهان مگی، علی پیله ور، محمدرضا محمدپور، علی کاظم پور، متین صفر، کیوان آزاد، محمد جبرائیلی، امیر فهادان تا 7 دی ماه ساعت 18:00 به مدت 60 دقیقه و قیمت. بلیط 70000 تومان.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «قصه داستان بهرام شاه ایران است.» آغاز این داستان داستان سنمار معمار است. این داستان داستان عشق بهرام برای دختران هفت گنبد و هفت داستان این هفت پیکر برای بهرام است.

در همین تئاتر «خانه برناردا آلبا» به نویسندگی فدریکو گارسیا لورکا، کارگردانی آرش امیری و بازی آویشان صادقی، سوگند صادقی، پگاهولا وردی، سونیا معبودی، فاطمه راد، اسما حسینی، سها داداشی، فرو فرزین فر، یگانه. ملک محمدی، فرنوش روشنی فرخنده درخشان تا 7 آذرماه ساعت 20 به مدت 70 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان پذیرای تماشاگران تئاتر است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «بعد از مرگ پدر همه چیز تغییر می کند. هشت سال زمان کمی نیست. کم کم تبدیل به طوفان می شود.»

“چی؟” عنوان نمایش دیگری در تالار سایه به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری بهمن علاقبندان است که تا 7 دی ماه ساعت 20:15 به مدت 40 دقیقه پخش می شود و قیمت بلیت آن 50 هزار تومان است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «نادر دانشجوی فلسفه است که مشغول سخنرانی برای کشف حقیقت است که ناگهان به ذهن، گذشته و آینده‌اش سفر می‌کند تا حقیقت را کشف کند.» نادر در جایی که خدا را دید، مکاشفه داشت. و حقیقت وجود، اما بعد از ظهور دچار تردیدهای فلسفی شد.

در تالار قشقایی نمایش «عقاب» به نویسندگی و کارگردانی ناصر آوی و بازیگری ناصر آوی، امیرحسین انصافی، شاهین گلکار از ساعت 19:45 به مدت 60 دقیقه و بهای بلیت 80 هزار تومان پذیرای علاقه مندان به تئاتر است. تا 28 دسامبر

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: کارگردان معروف تئاتر که از بیماری سختی رنج می برد تصمیم می گیرد آخرین اثر هنری گروهش را در پارکی برای عموم اجرا کند. او اجرای خود را بر اساس شعر «عقاب» سروده استاد پرویز ناتال خانلری تهیه کرده است. اما اتفاقی در حین اجرا افتاد که مسیر نمایش را تغییر داد.»

«پیرننا» عنوان دیگری از مجموعه تئاتر شهر به نویسندگی علیرضا سعیدی کیاسری به کارگردانی اکبر گرمی و بازی فریده دریامج ساعت 19 به مدت 40 دقیقه و بهای بلیت 50 هزار تومان است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: پیرنا در طولانی ترین شب سال (یلدا) منتظر تنها فرزندش است که به خانه برگردد.

چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از اول تا دوازدهم بهمن ماه سال جاری به همت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دبیری کوروش زارعی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید