تاج: از هفته آینده امکان بازدید بانوان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی فراهم می شود. من خوشبین هستم

تاج: از هفته آینده امکان بازدید بانوان از طبقه دوم ورزشگاه آزادی فراهم می شود.  من خوشبین هستم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم می شود و به این موضوع خوشبین هستم. وی یادآور شد: طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای میزبانی و میزبانی بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال قابل استفاده است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم زیرساخت های لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی از هفته آینده فراهم می شود و به این موضوع خوشبین هستم.

مهدی تاج روز سه شنبه در جلسه انتخابات هیئت فوتبال کردستان در سنندج اظهار داشت: دلیل عدم حضور بانوان در ورزشگاه ها به دلیل مخالفت ما با این موضوع نیست، بلکه به دلیل نبود زیرساخت های لازم برای حضور آنهاست. و به نظر من ممکن است حضور بانوان در ورزشگاه آزادی تهران مفید باشد.

وی یادآور شد: طبقه دوم ورزشگاه آزادی برای میزبانی و میزبانی بانوان در مسابقات لیگ برتر فوتبال قابل استفاده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بر لزوم تامین درآمد پایدار برای تیم های فوتبال به ویژه در استان ها تاکید کرد و افزود: اگر می خواهیم فوتبال در کشور به ویژه استان ها پیشرفت کند و مشکلی نداشته باشد، مسئولان و هیات ها قطعا باید حامی مالی و درآمد جذب کند. سخت تلاش کن

تاج با بیان اینکه اگر درآمد پایدار نداشته باشیم فوتبال ما دچار مشکل می شود، افزود: صنایعی مانند پتروشیمی کردستان نیز باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل کرده و از ورزش حمایت کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: واحدهای صنعتی مانند پتروشیمی که آلاینده استان هستند می توانند بخشی از درآمد خود را برای حمایت مالی از ورزش به ویژه فوتبال اختصاص دهند.

تاج با بیان اینکه در دنیا تیم هایی هستند که کارخانه می کنند و در ایران برعکس است، ادامه داد: اگر باشگاه هایی مثل استقلال و پیریز درآمد ثابتی نداشته باشند قطعا متضرر می شوند.

وی بیان کرد: البته در برخی استان ها تیم های دسته دوم و سوم بیش از ظرفیت استان هستند اما چون کارخانه و حامی مالی دارند تعداد تیم های آنها در لیگ ها نیز زیاد است.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بانوانی از این کردستان هستند که در تیم های مطرح فوتبال کشورمان و تیم ملی فعالیت دارند که باید از این ظرفیت برای پیشرفت فوتبال کردستان بهره ببرند، البته این امر نیازمند مالی است. حمایت از صنایع

دیدگاهتان را بنویسید