تاج تحت کنترل است / ورود بیماران کرونری را به تاخیر می اندازد

وی افزود: در سفر امروز بازدیدهایی از مراکز درمانی و پروژه های بهداشتی استان بوشهر خواهیم داشت و موضوعات مختلف در نشست با مسئولان مورد بررسی قرار می گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به کمبودها و نیازها، زیرساخت های بهداشتی و درمانی در استان بوشهر تقویت می شود.

وی خاطرنشان کرد: 92 درصد مردم کشور با دو نوبت واکسن واکسینه شده اند و با توجه به واکسیناسیون خوبی که در کشور انجام شده، این حمله تاج در سطح دنیا به خوبی کنترل می شود.

عین اللهی ادامه داد: در هفته های آینده وضعیت تاج بهبود می یابد و در مراکز درمانی مشکلی نخواهیم داشت و مراقبت های ویژه انجام می شود.

وی افزود: بیماری عروق کرونر سه موج سرپایی، بستری و فوتی دارد که موج اول و سوم را پشت سر گذاشته ایم و اکنون در موج دوم یعنی بستری هستیم و بار بیماران سرپایی بسیار کاهش یافته است. “

عین اللهی گفت: بر اساس تصمیم دیروز ستاد کرونا در نوروز امسال، شاهد محدودیت های سال های گذشته نیستیم و وضعیت بهتر است، اما واکسیناسیون ملاک اصلی در استفاده از امکانات سفرهای هوایی و زمینی و استفاده از حمل و نقل عمومی و مراکز اقامتی «در سیستم ایرانی من تزریق واکسن سفر سه مرحله ای به دقت بررسی می شود.

وی درباره وضعیت دارو در مراکز درمانی و داروخانه ها افزود: در موج ششم با کمبود دارو مواجه نیستیم و وضعیت خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید