تارتاروس: فولاد در اهواز شکست نمی خورد بی دلیل نیست/ نکونام: مستحق شکست نبودیم


ساعت: 18:48
تاریخ انتشار: 1400/12/15
کد خبر: 1813501

پس از پایان جلسه مربیان تیم های فوتبال ذوب آهن و فولاد به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی مقابل فولاد گفت: بازی سختی بود. در ابتدای بازی غافلگیر شدیم و 2 دقیقه مانده به شروع بازی فولاد جوری ما را تحت فشار قرار داد تا گلزنی کنیم. او همانطور که به بچه ها گفتیم گل زد و به سختی بازیکنان باکیفیتی پیدا خواهند شد. مدتی طول کشید تا به بازی برگردم اما خدا را شکر با سوالی که داشتیم به تساوی رسیدم. در نیمه دوم فولاد ما را پرس کردند و بازی هماهنگی از خود نشان دادند. با تعویض هایی که انجام دادیم از زیرکی هافبک گلزنی کردیم و گل خیلی خوب بود. سپس فولاد را بررسی کردیم. نه بی دلیل، فولاد در اینجا شکست نمی خورد. ما خیلی تحت فشار بودیم و فکر می کنم اینجا فقط پرسپولیس برد.
سرمربی ذوب آهن گفت: نکونام فکر نمی کنم 3 سال است اینجا باخته باشد. به هر حال در ابتدای مسابقه غافلگیر شدیم اما بعد هوشمندانه بازی کردیم و توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. من این پیروزی را به هواداران و نزدیکانمان که در کارخانه زحمت می کشند تقدیم می کنم. تبریک به داور و خسته نباشید، امروز روز خوبی داشتند. همچنین به بخش داوری تبریک می گویم.

نکونام: ما مستحق شکست نبودیم

جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب آهن گفت: شروع خوبی در بازی داشتیم و گل زدیم اما این شروع خوب به ما ضربه زد زیرا پسران پس از بازی با پرسپولیس قهرمان سوپرجام شدند و نتایج قابل قبولی بود. اشتهای خود را برای پیشرفت و مکان از دست دادند. حریف با یک پاس ساده اعتماد به نفس پیدا کرد و ما به خاطر 2 اشتباه بچه ها تحت فشار بودیم، بچه ها مغرور بازی کردند و بین دو نیمه به آنها گفتم هرکس تلاش کند موفق می شود.
سرمربی فولاد گفت: 2-3 دقیقه بعد از گل تحت فشار بودیم و به دلیل اشتباهاتی که داشتیم شکست خوردیم اما معمولاً مرتکب نمی شدیم. به بازیکنانم گفتم و تاکید کردم که اسم ها فوتبال بازی نمی کنند و کدام تیم بهتر است برنده می شود. همه بازیکنان ایران اکنون در تلاش برای موفقیت هستند.

او گفت: نیمه دوم را بهتر شروع کردیم و بازی تحت کنترل ما بود. نیمه اول در حالی گل خوردیم که می توانستیم گل دوم را بزنیم اما اگر گل می زدیم هیچ اتفاقی نمی افتاد چون خوب بازی کردیم. قسمت دوم بازی در دستان ما بود و می دانستیم باید مراقب باشیم که گل نخوریم اما او از اشتباه حریف استفاده کرد و به گل رسید. سپس دشمن برای دفاع از درب خود از خود دفاع کرد و این پایان جادوی فولاد بود.

نکونام گفت: از باخت ناراحت نیستم، اگر بازی های دیگر را می باختیم شاید مستحق آن بودیم اما امروز مستحق باخت نبودیم. ذوب آهن خوب بازی کرد و به آنها تبریک می گویم اما ما باختیم چون تیم ما با افتخار بازی کرد و قطعا من مقصر هستم. باید به بازیکنان اطلاع می دادم و امروز این را گفتم. قبل و بعد از بازی تاکید کرده بودم که تیم من به هیچ وجه حق ندارد با افتخار بازی کند اما متاسفانه امروز تیم ما به پرافتخار پیوست. بازی که می توانست در جدول بهتر باشد، ما باختیم و 3 امتیاز را از دست دادیم.



انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید