تاریخچه تفاهمنامه استقلال و کاوه رضایی جنجالی شد. ستاره جذاب پرسپولیس می شود

تاریخچه تفاهمنامه استقلال و کاوه رضایی جنجالی شد.  ستاره جذاب پرسپولیس می شود

یکی از موضوعاتی که فصل نقل و انتقالات زمستانی نیم فصل فوتبال ایران را تحت الشعاع قرار داده است مربوط به قرارداد کاوه رضایی با استقلال در ابتدای فصل است. جایی که ستاره سابق آبی ها که در ابتدای فصل به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالات تابستانی به باشگاه سابق خود بازگشت، پس از امتناع بازیکنان مازاد زاد ساپینتو از فسخ قرارداد از جمله ارسلان مطهری، مجبور به رفتن به تراکتورسازی شد. نیم فصل اول را در تبریز سپری کنند. این در حالی است که در تمام این مدت در نقل و انتقالات زمستانی زمزمه های بازگشت کاوه به استقلال شنیده می شد و در نهایت با فسخ یک طرفه رضایی با تبریزی ها نزدیک بود به نتیجه برسد.

اما پس از درخواست ساپینتو مبنی بر نیاز به یک هافبک برای پر کردن تنها جای خالی تیمش، بازگشت رضایی به استقلال نیز در هاله ای از بلاتکلیفی قرار دارد و این در شرایطی است که حالا با انتشار تفاهم نامه بین باشگاه استقلال. و کاوه رضایی آبی های پایتخت تصمیم گرفته اند و در هر صورت در صورت عدم بازگشت این بازیکن به لیست تیم، موظف به پرداخت 10 میلیارد تومان به این بازیکن خواهند بود.

همین موضوع باعث شد تا پیگیر این ماجرا و جزئیات آن از نزدیکان مدیرعامل سابق استقلال باشیم. یکی از این افراد در این باره گفت: کاوه داشت پرسپولیسی می شد و حتی با گل محمدی که در گذشته شاگرد او هم بود جلساتی داشت و در بشه قرار بود پیراهن پرسپولیس را بپوشد. اگر در آن زمان این اتفاق می افتاد، هواداران با ما چه می کردند؟ بعد از رفتن حسین زاده محبی، قاعدی و کاوه را برای استخدام در نظر گرفتیم و با وجود اینکه احتمال استقلال قائدی کم بود اما در نهایت هر سه بازیکن به استقلال رفتند. بعدها که فهرست پر شد، قرار شد جا برای رضایی باز شود اما این اتفاق نیفتاد و این موضوع با پیشنهاد جدی پرسپولیس برای رضایی همزمان شد. روزی که قرار بود کاوه به پرسپولیس بپیوندد، با او قرارداد سه جانبه بستیم و قرار شد آن بازیکن برای نیم فصل برگردد. در واقع با این اقدام رضایی را از پرسپولیسی شدن و حتی سپاهانی شدن و فولاد شدن منصرف کردیم. آیا ما کار اشتباهی انجام دادیم؟ چرا این اعداد منتشر شده امروز را با ستاره های دیگر تیم ها مقایسه نمی کنیم تا ببینیم که اقدامات ما برای حفظ کاوه و ندادن او به تیم های دیگر غیرعادی نیست؟

دیدگاهتان را بنویسید