تاریخ انقلاب اسلامی منبع غنی حماسه های بزرگ است

ساعت: 19:30
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802133

کالانوی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی با وجود حماسه های فراوانی که ملت ایران و بزرگان آن آفریدند مایه افتخار است و بسیاری از ملت های جهان دلتنگ این تاریخ پرافتخار هستند، لذا امروز وظیفه داریم. برای انتقال این حماسه ها از نسل آینده “جوانان را معرفی کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; همایون گاله نوح، نویسنده کتاب فراتر از ابرهای تاریک، امشب در مراسم افتتاحیه این کتاب در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: و بسیاری از ملل در سراسر جهان این داستان باشکوه را از دست داده اند، بنابراین امروز باید به درستی این حماسه ها را به نسل جوان ارائه دهید.

وی افزود: فرماندهان نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب اسلامی به رهبری شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره های واقعی هستند که زندگی آنها دنیایی پر از عبرت و حماسه دارد و کتاب آن سوی ابرهای تاریک به برخی از آنها می پردازد. این حماسه ها

نویسنده کتاب «آن سوی ابرهای تاریک» گفت: خودکفایی در صنعت موشک و استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های کشور برای رسیدن به خودکفایی از مهمترین نکات کتاب «آن سوی ابرهای تاریک» است. .

وی خاطرنشان کرد: «آن سوی ابرهای تاریک» داستانی تخیلی است که در سال های آتشین اختلاف ایران و آمریکا در دهه 1390 در ذهن نویسنده شکل می گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید