تاریخ برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان تعیین شد/ عذرخواهی دبیر


ساعت: 16:51
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834392

وی با عذرخواهی از برگزاری بیست و هفتمین جشنواره بین المللی کودک و نوجوان همدان، ضمن پوزش از تاخیر پیش آمده، از برگزاری این رویداد در تیرماه امسال خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر مشهدی عباس دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اشاره به روابط عمومی و روابط بین الملل جشنواره درباره دلایل به تعویق افتادن این جشنواره گفت: همانطور که می دانید در ابتدا قصد داشتیم جشنواره را در اسفندماه برگزار کنیم. وی افزود: متاسفانه به دلیل عود بیماری عروق کرونر و مشکلات بعدی، با حضور جمعی از کارکنان ذیربط مقرر شد جشنواره به نیمه دوم اردیبهشت ماه موکول شود.

وی افزود: متاسفانه در روند اجرا تعاملات متعددی بین این جشنواره با سایر برنامه های استان وجود داشت و این در حالی است که برخی از شرکت کنندگان در این رویداد دانش آموزانی هستند که در اردیبهشت ماه امتحان خواهند داشت.

مشهدی عباس درباره زمان دقیق برگزاری گفت: پس از هماهنگی با اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، انشالله جشنواره برگزار می شود. از 1 ژوئیه تا 1401 د.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر استان همدان با خیرمقدم به مدیرکل جدید فرهنگ و رهبری اسلامی استان همدان گفت: – جشنواره تئاتر کودک و نوجوان؛ انتصاب افتخارآمیز جناب آقای مسعود ویج به عنوان مدیرکل فرهنگ اسلامی و رهبری استان همدان را تبریک می گویم و امیدوارم بتوانم جشنواره ای برای فرزندان ایران زمین با ایشان برگزار کنم.

وی در خصوص بخش های بین المللی بیست و هفتمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان گفت: بدیهی است تا زمان برگزاری جشنواره امکان اعلام شرکت کنندگان بین المللی وجود نداشت. این موضوع نیز در دستور کار قرار گرفت.

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر همدان با عذرخواهی از مخاطبان و شرکت کنندگان در این رویداد تئاتری گفت: باید از هنرمندان شرکت کننده در این رویداد عذرخواهی کنم چرا که همیشه خود را هنرمند می دانم و در این اثر برای بسیاری کار کرده ام. سال ها. بنابراین من به خوبی می دانم که نگه داشتن گروه در جشنواره، حتی زمانی که به تعویق می افتد، چقدر دشوار است.

مشهدی عباس ادامه داد: از همه هنرمندان و مخاطبان این جشنواره عذرخواهی می کنم اما امیدوارم همه متوجه شوند که برگزاری جشنواره تنها هدف ما نیست و تلاش می کنیم بتوانیم این رویداد فرهنگی و هنری را با استانداردهای لازم برگزار کنیم. .

وی در پایان گفت: تمام تلاش من و کادر اجرایی جشنواره همیشه این بوده است که بتوانیم بهترین اتفاقات را برای مخاطبان و هنرمندان رقم بزنیم، بنابراین از این وقفه بسیار متاسفم، اما بدیهی است که همه عوامل این کار را نمی کنند. مشکلاتی مانند تاج، مداخله برنامه‌ای در سایر رویدادهای استان همدان و امتحانات دانش‌آموزی روند کاری ما را کاملا تحت الشعاع قرار داده و عملاً برخی از رویدادها را از کنترل ما خارج کرده است.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به منظور تقویت مهارت‌ها، آگاهی و اعتماد به نفس کودکان ایران زمین از طریق نمایش، از 1 تا 6 تیر 1401 به دبیری امیر مشهدی عباس و با حضور سرلشکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و سایر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان با شعار «در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود. تئاتر، پرواز پروانه های خیالی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید