تاریخ فوتبال آسیا را فتح کرده ایم/ فضا را در جهت بالا بردن توقعات حرکت ندهید


ساعت: 21:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805266

امیدوارم مهدوی کیا طبق برنامه ما شروع به کار کند

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به یاری خدا تاریخ فوتبال آسیا را هم از نظر رکوردی و هم از نظر تعداد موجود فتح کرده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب عزیزی هادم رئیس فدراسیون پس از پیروزی تیم ملی مقابل امارات در ورزشگاه آزادی گفت: این برد مهم را تبریک می گویم. صعود ما هفته گذشته تایید شد. در آستانه جام جهانی به پایان رسید. امیدوارم در دو بازی دیگر هم همینطور باشد.

وی افزود: این تداوم پیروزی ها به لطف خداوند است. به یاری خدا تاریخ فوتبال آسیا را فتح کردیم. هم از نظر رکوردها و هم از نظر اعداد موجود. در واقع تاریخ موجود جای خود را به تاریخ جدیدی در فوتبال آسیا داد که به لطف خداوند و قدرت لایزال الهی و تلاش کادرفنی و بازیکنان بود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان گفت: داستان جدیدی در فوتبال آسیا ایجاد شده است. تیم ملی فوتبال کشورمان در سال گذشته یکی از رکورداران مسابقات رسمی در جهان بود. این نکته بسیار مهمی است، اما نکته اینجاست که فکر می کنم خیلی سخت تر خواهد بود. امیدوارم توقعات را بالا نبریم. امیدوارم بتوانم این فضا را ایجاد کنم. مسابقات جام جهانی سختی های خود را دارد. بهترین های دنیا در راهند و باید آمادگی لازم را فراهم کرد. فقط مسابقات جام جهانی نیست، در 7-8 ماه باقی مانده یکی از مهم ترین مولفه ها آمادگی لازم است. در هر صورت الان به لطف خدا و تلاش همه اقوام اعم از کادر فنی و بازیکنان از شرایط سخت و سخت به شرایط آسان رسیده ایم اما لطفا اینطوری جای خود را نگیرید که انتظارات افزایش می یابد

وی افزود: ما باید آمادگی های لازم را انجام دهیم. دولت قول کمک داده است. امروز این یک مؤلفه بسیار مهم انسجام و وحدت ملی در کشور است که موضوع بسیار مهمی نیز می باشد. امیدوارم در این فضا، مثل همین دور مقدماتی که تجربه بزرگی بود، این تجربه و داستانی که سال گذشته گذشت، بتوانم فضای جدیدی برای ما ایجاد کنم و به دستاوردهای جدیدی برای فوتبال ملی منجر شود. ما می دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: این ستاد از نظر تدارکات و برنامه ریزی متفاوت و متفاوت است. با توجه به همجواری با قطر و بافت فرهنگی منطقه، با توجه به روابط ما در منطقه و روابط تجاری که با قطر وجود دارد، امیدوارم این ستاد برنامه ریزی لازم را داشته باشد. از سایر دستگاه ها نیز دعوت می کنیم که به ما کمک کنند. با برنامه ریزی منسجم و منضبط دبیرخانه را فعال می کنیم باید وارد عرصه مسابقات برنامه ریزی شویم که برای ما مهم است. این بدان معناست که همراه با تیم ملی باید برای مسابقات و فیودهای مختلف برنامه ریزی و آماده شویم. برای تیم های راه یافته به جام جهانی که معمولا بهترین و درخشان ترین تیم های جهان هستند باید برنامه ریزی ابتکاری، به روز و به روز داشته باشیم. ما نمی توانیم بدون تدارکات و برنامه ریزی رقبای خود کار کنیم. این نکته ی مهمی است.

عزیزی هادم گفت: در کنار این ستاد جام جهانی، هموطنان و هموطنان عزیزمان هستند که باید به نام و عشق ایران به فوتبال کشور از ایران و اقصی نقاط ایران به دوحه بیایند. انشاالله فکر می کنم این ستاد اوایل هفته آینده راه اندازی شود و انشاءالله برنامه ریزی منسجمی داشته باشیم. من دوست دارم هر یک از شما را در دوحه ببینم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به سوالی درباره تعیین تکلیف تیم امید گفت: هفته گذشته اعلام کردیم که تیم امید دارد کار خود را انجام می دهد. به مسابقات آسیای میانه رفتیم، صعود کردیم و برای ازبکستان انتخاب شدیم. هیچ مشکلی از سوی فدراسیون فوتبال وجود ندارد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه وقت نداشته باشید، گفت: برای اینکه ذهن شما روشن شود، مهم این است که این فدراسیون متفاوت باشد که از این پس تیم امید را برای المپیک پاریس راه اندازی کرده ایم. شما قبلا این را ندیده اید در آستانه بازی ها، یک سال یا 6 ماه مانده به بازی ها، بر اساس استراتژی، برنامه و سیاست موجود شروع به کار کردند، اما این فدراسیون 4 سال پیش کادر فنی را شناسایی و برنامه ریزی کرد و ما را به یک تورنمنت مهم بین المللی اعزام کرد. . همچنین فضای کوچکی برای تاج در نظر گرفته شده است. برخی از ما در مسابقات تیم ملی شرکت کردیم. قسمت مربوط به بازیکنان است. امیدوارم شرایطی در AFC ایجاد شود تا در فیفا هم از آن استفاده کنند، این خیلی مهم است و ما پیگیر این موضوع هستیم.

وی گفت: تیم امید برنامه ریزی خاص خود را دارد. خدای نکرده خرداد ماه به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا می رویم، به عنوان تیم اول به آنجا صعود کردیم و این برای ما خیلی مهم است. تیم ملی امید در کنار دیگر تیم های ملی که کارنامه موفقی داشتند رو به جلو حرکت می کند.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به سوالی درباره زمان بازگشت مهدی مهدوی کیا گفت: امیدواریم مهدوی کیا بیاید و طبق برنامه های دبیرکل و دوستانمان شروع به کار کند. ما درک بسیار خوبی با قطره ها داشتیم. خدای نکرده با توجه به شرایط کنونی منطقه بتوانیم اردوهای تیم ملی زیادی در قطر داشته باشیم. این برای ما بسیار مهم است. با توجه به ارتباط ما با قطر و تبدیل شدن به یک پایگاه فوتبال در جهان و با توجه به اینکه الحمدلله سریع ترین صعود تاریخ فوتبال آسیا به جام جهانی را داشتیم، برخی می گویند سریع ترین صعود تاریخ فوتبال ایران بوده است. اما سریعترین صعود را داریم این لحظه مهمی در تاریخ آسیاست. این یک هدیه بزرگ و مهم از طرف خداوند بود. انشاالله مردم خوشحال می شوند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با جان و دل همراه ما بوده است و امیدوارم لبخند همیشه بر لبانشان باشد. خدای ناکرده میله پیروزی ادامه پیدا کند، هر چند فوتبال برد و باخت دارد، فراز و نشیب، فراز و نشیب دارد. شما هم به برنده شدن عادت دارید. همه به آن عادت کرده اند و این نکته مهمی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید