تاریخ و نحوه فروش بلیت چهلمین جشنواره فیلم فجر مشخص شد

زمان: 00:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۱
کد خبر: 1802190

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر گفت: فروش بلیت فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر از ساعت 10 روز 7 بهمن ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، میلاد شکرها، مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه فروش بلیت فیلم های این جشنواره به صورت اینترنتی است، گفت: این امکان برای عموم مردم در سراسر کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه فروش بلیت فیلم های جشنواره در 61 سینمای تهران از ساعت 10 صبح چهارشنبه 5 بهمن ماه آغاز می شود، ادامه داد: فروش بلیت فیلم های جشنواره امسال بدون محدودیت و تنها در صورت وجود ظرفیت در سینماها و گزینه های نمایش فیلم تا ۲۲ بهمن ماه در سامانه‌های فروش آنلاین بلیت برای عموم فعال خواهد بود.

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر با اشاره به اینکه هر فردی با شماره تلفن همراه می تواند از هر 22 فیلم مسابقه سینمای ایران تا 2 بلیت بخرد، گفت: از آنجایی که بلیت های خریداری شده در جشنواره را می توان کنسل کرد یا جایگزین شد خیر، اکیداً توصیه می شود در انتخاب سینما، سالن و سینمای مورد نظر دقت لازم را داشته باشند. ستاد جشنواره فجر به منظور افزایش سطح رضایت مخاطبان و مطابق با سیاست انتخاب آزاد برای تماشای هر فیلم در سینما و سینمای مورد نظر، فروش بلیت به صورت سریالی را از دستور کار حذف کرد تا بتوانید هر کدام را خریداری کنید. بلیط برای هر فیلم در مکان مورد علاقه مخاطبان موجود است. در این مدت روند فروش بلیت جشنواره را با همین سیاست انجام خواهیم داد.

شکرخواه درباره نحوه اخذ رای نیز گفت: با توجه به تعداد بلیت های خریداری شده برای هر فیلم، کد رای گیری به خریدار داده می شود. به عبارت دیگر، هر صندلی یک کد رای گیری خواهد بود، بنابراین زمانی که بینندگان قبلاً بلیت سینما را از طریق سامانه های آنلاین خریداری کرده باشند، آن را در کیوسک سینما چاپ کرده باشند یا در گیشه دریافت کنند، کد رای صادر می شود و 90 دقیقه بعد. با چاپ روی بلیت، تماشاگران پیامکی برای شرکت در رای گیری مردمی دریافت می کنند که حاوی کد رای گیری است.

وی ادامه داد: بینندگان پس از تماشای فیلم می توانند به آدرس https://fajrvote.samfaa.ir مراجعه کرده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراه، عملیات اعتبارسنجی را انجام داده و کد دریافتی را از طریق پیامک وارد کنند، با یک رکورد به ارزش رای دهند. 1 تا 5 ستاره در این مدت مبنای محاسبه آرا بر اساس مقیاس لیکرت خواهد بود که یکی از متداول ترین روش های امتیازدهی است. در این راستا علاوه بر رای دادن به عنوان یک ستاره کامل، فرصت رای دادن به عنوان یک “نیم ستاره” محقق شد.

مدیر فناوری اطلاعات چهلمین جشنواره فیلم فجر همچنین درباره ایمنی رای گیری آنلاین توضیح داد: کد رای به شماره دیجیتال و ترتیبی تولید و برای بیننده پیامک ارسال می شود بنابراین امکان تقلب وجود ندارد. علاوه بر این، فیلم هایی که در Extraordinary Suns نمایش داده می شوند، کد رای دریافت نمی کنند. به منظور حفظ حقوق صاحبان آثار و تسهیل در اخذ آرای بینندگان محترم، از پایان فیلم مورد نظر تا ساعت 12 روز بعد امکان ثبت آرا در سیستم رای گیری فعال

دیدگاهتان را بنویسید