تالاب پیرسلمان احیا شد/روند ساخت و ساز بهداشتی در منطقه امامزاده پیرسلمان آغاز شد


ساعت: 17:07
تاریخ انتشار: 24/07/1401
کد خبر: 1903760

محمود فیروزبخت از احداث سرویس بهداشتی در منطقه امامزاده پیرسلمان پس از وقفه ای طولانی با پیگیری های مستمر خبر داد و بهترین زمان برای احیا و لایروبی تالاب پیرسلمان را لحظه فعلی خشکسالی اعلام کرد و با کمبود بارندگی مواجه هستیم. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; محمود فیروزبخت بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفتگو با خبرنگار ما؛ وی با اشاره به احیا و لایروبی تالاب پیرسلمان گفت: با مساعدت استاندار و همکاری ادارات صنعت و معدن و حفاظت محیط زیست، لایروبی تالاب پیرسلمان برای مرحله دوم در سال جاری انجام شد. در آماده سازی برای برداشت آب در فصل بارانی فعلی..


وی با بیان اینکه با پیگیری می توان تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد، افزود: بهترین زمان برای احیا و لایروبی تالاب پیرسلمان هم اکنون بود که تالاب پیرسلمان به دلیل خشکسالی های اخیر و کمبود بارندگی ها خشک شده و انشالله با لطف خدا و آغاز باران رحمت خدا و دوباره آب و دوباره می تواند زیستگاه پرندگان مهاجر شود.


شهردار اسدآباد پیرسلمان از روند ساخت سرویس بهداشتی در منطقه امامزاده پیرسلمان پس از وقفه طولانی با پیگیری های مستمر خبر داد و افزود: مرمت این مکان با ساخت بسیج سازندگی آغاز شد. استان از محل وجوه تملک اموال شهرستان..


وی ادامه داد: با وجود ظرفیت تالاب پیرسلمان و امامزاده، طرح توسعه گردشگری پیرسلمان توسط وزارت میراث فرهنگی با همکاری وزارت منابع طبیعی در دستور کار قرار گرفته است که می تواند نقش مهمی در توسعه منطقه و توسعه منطقه داشته باشد. گسترش صنعت گردشگری در پیرسلمان.به آرامی.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید