تامیروف اور مچ ندارد و وضعیت دیاباته نامشخص است/ما نتوانستیم کارمان را مقابل فولد انجام دهیم.


ساعت: 23:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891068

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تیم ها قوی هستند و شرایط سخت است اما این مشکلات بهانه ای برای ما نیست و انشاالله در بازی بعدی 3 امتیاز را بگیریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کریم باقری پس از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل فولاد در هفته دوم لیگ برتر گفت: بازی سختی داشتیم و قبل از بازی هم همین را پیش بینی می کردم چون فولاد تیم خوبی با مربیان و بازیکنان خوب است. باید از تک موقعیت‌هایی که به دست می‌آوری گل بزنی و ما فرصت گلزنی داشتیم و سه امتیاز را می‌گرفتیم، اما متأسفانه نتوانستیم این کار را انجام دهیم، تمام تمرکزمان را روی بازی بعدی متمرکز خواهیم کرد. هر بازی برای ما مهم و سخت است زیرا همه تیم ها بازیکنان خوبی را تقویت کرده و جمع کرده اند. البته این بهانه ای برای ما نیست و سعی می کنیم در بازی بعدی سه امتیاز را بگیریم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا باشگاه پرسپولیس برنامه ای برای جذب شیخ دیاباته دارد و گمانه زنی ها درباره جدایی تیمروف توضیح داد: اگر تیمروف مازاد بود او را در لیست تیم قرار نمی دادیم. این اتفاق تاکنون رخ نداده و او در جمع بازیکنان پرسپولیس قرار دارد. آیا جدایی رخ خواهد داد، باشگاه تصمیم خواهد گرفت. اگر قرار باشد بازیکنی در این چند روز عوض شود و یکی پیدا شود، اعلام می شود. در مورد دیابات هم روز گذشته گفتم از رسانه ها شنیدم و صددرصد مشخص نیست که می تواند به پرسپولیس بیاید یا نه.

باقری در خصوص فرم نسبتا خوب پرسپولیس مقابل فولاد اما باز هم هواداران از پایان بازی ناراضی بودند و معتقد بودند در دو هفته ابتدایی لیگ که سایر مدعیان پیروز می شوند، پرسپولیس 4 امتیاز از دست داد و به نظر می رسید تا … وی با بیان روند جذب بازیکن در نقل و انتقالات این تیم برای عملکرد بهتر در ابتدای فصل، تصریح کرد: نمی توانم هفته های آینده را پیش بینی کنم، اما تمام تلاش خود را می کنیم تا بازی به بازی نتایج بهتری بگیریم. خوشحالم که بعد از مدتی هواداران ما به ورزشگاه آمدند و در کنار تیم بودند. هواداران همیشه برد و نتایج خوب را از تیم پرسپولیس می خواهند. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا برای هواداران این اتفاق بیفتد.

وی در خصوص باز نشدن نماد سرخابی در بورس و اینکه آیا قراردادها باید مانند همه جای دنیا شفاف اعلام شود، گفت: در این زمینه بهتر است مدیر رسانه ای تیم ما توضیح می داد اما Worldwide شما می بینید تیم ها یک مقدار بیشتر خرج می کنند تیم دیگر یک مقدار کمتر است، این اتفاقات در همه جای دنیا می افتد، دلیلی ندارد که ما بخواهیم همان مبلغی را که استقلال هزینه کنیم. باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب بازیکنان خوب انجام داد. حالا با اضافه شدن یک بازیکن خارجی به دنبال اضافه کردن یک مهاجم دوم به پرسپولیس هستند تا این تیم کاملتر شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا موافق اعلام رقم مشخص است یا خیر، گفت: وقتی همه چیز را اعلام می کنند مشخص می شود، اینکه به ما اعلام کنند مشکلی نیست اما باید در کل فوتبال ما اتفاق بیفتد. نه تنها قرارداد بازیکنان، مربیان و دیگران، بلکه مسائل مالی همه فوتبال ها مانند فدراسیون و مدیران باید روشن شود. نباید بگویند که بازیکن فلان مبلغ را گرفته تا همه را عجله کند یا چرا مربی آن مبلغ را گرفته است. اگر قرار است شفافیت شود، همه مسائل را اعلام کنند.

باقری با بیان اینکه امسال در تدارکات و اولین دیدارهای لیگ برتر نقش پررنگ تری در کادر فنی پرسپولیس داشت، تصریح کرد: همیشه در کنار تیم هستم. می دانید امسال تعدادی از اعضای کادر فنی قبلی ما رفتند و افراد جدیدی وارد شدند. من و سیدجلال حسینی مربیان ایرانی هستیم اما سایر دستیاران خارجی هستند. تا خارجی ها بروند من می آیم کنار و بیشتر صحبت می کنم. البته دوستان همه تلاش می کنند تا اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

دیدگاهتان را بنویسید