تامین اعتبار 163 میلیاردی برای کاهش آلایندگی 5 شهر صنعتی مازندران


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۶
کد خبر: 1916438

یاسر امینی گفت: در راستای ساخت و تکمیل شبکه فاضلاب و نصب تجهیزات الکترومکانیکی 163 میلیارد ریال اعتبار کاهش آلایندگی به 5 شهرک صنعتی مازندران اعطا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، فاضلاب و پساب های صنعتی یکی از عوامل اصلی آلودگی شهرها و نواحی صنعتی است که استفاده از تمهیدات لازم برای کنترل آنها می تواند کمک شایانی به ایجاد محیطی پاک در محیط های تولیدی کند.

یاسر امینی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به لزوم مدیریت پساب واحدهای تولیدی مستقر در شهرها و نواحی صنعتی استان تا تصفیه خانه های فاضلاب مرکزی گفت: احداث 184 شعبه فرعی. و اجرای 6200 متر خط لوله در مسیرهای اصلی 3 ناحیه صنعتی بشل سوادکوه شمالی، مرزن آباد چالوس و شهدای محمود آباد برای تکمیل شبکه جمع آوری فاضلاب.

وی افزود: تهیه و نصب برخی تجهیزات الکترومکانیکی تصفیه خانه فاضلاب شهرک های صنعتی نکا و منصورکنده بابل نیز انجام شد.

امینی تصریح کرد: 25 دستگاه جرثقیل شیر آتش نشانی برای نصب در مجاورت واحدهای تولیدی پرخطر مستقر در شهرها و نواحی صنعتی مازندران خریداری شد که در نقاط خاصی در حال نصب هستند.

وی بیان کرد: به منظور کاهش آلودگی و حفظ هوای پاک شهرها و نواحی صنعتی مازندران در مجموع 163 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در بخشی دیگر از پروژه های شبکه فیبر نوری که در 5 شهرک صنعتی استان به طول 30 هزار و 500 متر با اعتبار 118 میلیارد ریال در حال اجراست خبر داد.

امینی با بیان اینکه اقدامات مناسب شرکت شهرهای صنعتی و همکاری خوب شرکت مخابرات استان در ایجاد زیرساخت های مخابراتی شهرها و نواحی صنعتی تصریح کرد: تامین زیرساخت های شبکه نوری در شهرها و نواحی صنعتی، استفاده بهتر از سیستم های ارتباطی نوین و دسترسی آسان به خطوط اینترنت برای پیگیری معرفی، بازاریابی و تحویل کالاهای تولیدی.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه تمامی شهرها و نواحی صنعتی استان دارای زیرساخت های مخابراتی هستند افزود: تاکنون 16 شهر و ناحیه صنعتی مازندران به شبکه نوری وصل شده و با اتمام پروژه فیبر نوری. در این 5 شهر صنعتی در مجموع 21 شهر و منطقه صنعتی استان به شبکه اپتیکال مجهز خواهند شد.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه شبکه نوری در 5 شهرستان استان به طول 30 هزار و 500 متر 118 میلیارد ریال اعتبار تامین شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید