تامین و نگهداری کالاهای اساسی مورد نیاز مردم / به نفع مردم در مقابل سودجویان کوتاه نخواهیم آمد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی، باخمن مرادنیا گفت: خوشبختانه در دوران تحریم و شرایط اقتصادی کشور کمبودی در تامین کالاهای اساسی در استان وجود نداشت. استفاده کنید که استان مشکلی برای تحویل و نگهداری کالاهای اساسی ندارد.

وی با بیان اینکه بر اساس گزارش ها و آمارها در شش ماهه نخست سال ذبح دام در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است، افزود: نگران هستیم که با کمبود دام مواجه شویم. گوشت قرمز در ماه‌های پایانی سال. «بنابراین لازم است از این پس تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

مرادنیا در ادامه سخنان خود به قاچاق مرغ از استان به شهرستان ها و استان های دیگر اشاره کرد و گفت: با قاچاق ارتباط دارد.

استاندار کردستان به وجود دو کشتارگاهی که مرغ را به صورت آفلاین عرضه می کنند و قانون را رعایت نمی کنند اشاره کرد و گفت: باید به اختلاف با این دو کشتارگاه پایان داده شود و در صورت عدم اصلاح روش، پلمپ خواهند شد. بدون تعارف

مرادنجا گفت: به نفع مردم و غذای سودجویان دست از تلاش برنمی داریم و همه افراد و شبکه های تولید و توزیع گوشت مرغ باید به سود عادی و قانونی خود راضی باشند.

وی اقدام شرکت پشتیبانی امور دام برای عرضه گوشت گوساله و گوسفند درجه یک با قیمت 150 و 130 هزار تن به قصابی ها و واحدهای صنفی را کاری مهم عنوان کرد و گفت: عرضه گوشت به قصابی ها و فروشگاه های بزرگ با این قیمت. باعث می شود که در عین حال باید سود واسطه ها حذف شود که به نفع مصرف کننده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید