تامین کشتی های تجاری توسط جوانان ایرانی / فارغ التحصیلان نظامی همه یک انرژی اصلی هستند


ساعت: 13:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816282

دریادار شهرام ایرانی گفت: جوانانی که در مراکز آموزشی نیروهای مسلح ما آموزش می بینند همگی انرژی هسته ای هستند. ما به دنبال انرژی هسته ای هستیم چون علم مدرنی است اما هسته هسته ای ما همین جوانان تحصیل کرده حاضر در این حوزه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم دانش آموختگی دانشمندان مرکز آموزش دریایی باقرالعلوم(ع) رشت صبح امروز با حضور امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

8896eda6 6957 4853 9cd2 71906d90b5e7 خبر خاکستری

امیر شهرام ایرانی در مراسم دانش آموختگی 191 و 192 دانش آموز از رزمایش نیروی دریایی باقرالعلوم(ع) نجف رشت اظهار داشت: آنها آمدند تا آنچه را که آموزش دیده بودند به خوبی در میدان عمل کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به ارتباط ارتش با مردم افزود: امام (ره) در انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های مرزی و منطقه مانند اقوام و اقوام مختلف پیوندهای گسترده‌ای برقرار کردند که منجر به وحدت ملی شد. هشت سال به طول انجامید «پادشاهی مقدس شهدا به میدان آمدند و جان خود را فدا کردند و این بار تمام نشد، بلکه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه ایرانیان در دنیا به حمایت از بشریت معروف هستند، گفت: ایرانیان همیشه روی صحنه بوده اند و از انسانیت حمایت کرده اند، اگرچه به هیچ ملتی تجاوز نکرده اند، اما همیشه در همه عرصه ها مورد ظلم و بی مهری قرار گرفته اند و دشمنی که نمی تواند در برابر آن مقاومت کند. مشت آهنین ایرانیان چون آنچه هست ولایت گرایی است و همه ریشه و تنه مشترک دارند پس دشمن می داند امروز با کیست.

امیر ایرانی گفت: جوانانی که در مراکز آموزشی نیروهای مسلح ما آموزش می بینند، انرژی هسته ای هستند، ما به دنبال انرژی هسته ای هستیم چون علم روز است، اما هسته انرژی هسته ای ما همان جوانان تحصیل کرده ای هستند که در میدان حضور دارند. فرمانده کل قوا هستند و اگر دشمن حرکتی کند امواج دشمن را می شکند.

وی گفت: مدرسه، راه و آموزه های دینی ما توسط خانواده شکل می گیرد و پرورش می یابد. اقتدار، ولایت، تربیت و دینداری حاصل می شود.


تامین ایمنی کشتی های تجاری در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند توسط جوانان ایرانی

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش مهم ایران در تامین امنیت اقتصاد دریایی خطاب به دانش آموختگان ادامه داد: امروز شما جوانان به عنوان همرزم در اعماق اقیانوس ها حضور دارید، منطقه ماموریت شما هزاران کیلومتر از سواحل کشور است. جمهوری اسلامی ایران; رفقای شما اکنون امنیت شبانه روزی کشتی های تجاری در دریای سرخ و شمال اقیانوس هند را تامین می کنند.

امیر ایرانی با بیان اینکه نقش اصلی شما تکمیل در عرصه ماموریتتان است، خاطرنشان کرد: امنیتی که هزاران کیلومتر از مرزهای کشورمان ایجاد کرده ایم نه تنها برای ما بلکه برای منطقه و جهان نیز مثمر ثمر است. همه سیر این جوانان دیپلماسی وصف ناپذیر است چرا که امنیت چرخه اقتصاد دریایی جهان امروز با حضور همرزمان شما در اعماق اقیانوس ها برقرار است.

وی تاکید کرد: ملاک عمل برای همه ما اجرای مصوبه ولایت است، اگر ولایت نشان دهد همه جان خود را فدا می کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید