تاکنون بیش از 3000 سوارکار در مراسم پیاده روی اربعین ثبت نام کرده اند/ بیش از 51000 نفر پیش ثبت نام کرده اند.


ساعت: 12:25
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۶
کد خبر: 1890586

شریفی مدیر حج و زیارت استان یزد گفت: 51 هزار و 813 نفر در سامانه سماح پیش ثبت نام کرده اند که از این تعداد 3 هزار و 608 نفر به طور قطع ثبت نام خود را به پایان رسانده و قطعا در مراسم پیاده روی اربعین حضور خواهند داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان مراسم پیاده روی اربعین گفت: تاکنون 51 هزار و 813 نفر در سامانه سماح پش ثبت نام کرده اند که از این تعداد 3 هزار و 608 نفر به طور قطعی ثبت نام کرده اند. ثبت نام ثبت شد. و حتما در مراسم پیاده روی اربعین شرکت خواهد کرد.

وی افزود: مرز چذابه آماده پذیرایی از زائران یزدی است و عزاداران حسینی می توانند با مراجعه به این مرز و همچنین افرادی که پرونده خود را تکمیل و هزینه بیمه را پرداخت کرده اند، هماهنگی های لازم را برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین انجام دهند. تصمیم گرفته شد.

مدیر کل حج و زیارت استان یزد با بیان شرایط لازم برای شرکت در مراسم اربعین تصریح کرد: دو تزریق واکسن کرونا شرط اصلی پذیرش زائران و افرادی است که بیش از 6 ماه از آخرین تزریق آنها گذشته است. از واکسن کرونا باید باشد. تزریق یک یادآوری برای اقدام است، اما شرایط تزریق در سامانه سماح در حال حاضر حذف شده است. اما لازم است هنگام خروج از مرز کارت واکسیناسیون خود را همراه داشته باشند.

وی گفت: افراد واجد شرایط در اسرع وقت با مراجعه به سامانه سماح ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند و همچنین تاکید می شود در صورت عدم ثبت نام در سامانه به مرز مراجعه نکنند.

شریفی با بیان توصیه هایی برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین گفت: زائران عزیز از سفر به تنهایی خودداری کرده و حتی الامکان به صورت گروهی در این مراسم شرکت کنند، اطلاعات شخصی آنها کامل و دقیق باشد. یادداشت بردارید و همچنین اقدامات لازم برای تمدید گذرنامه خود را انجام دهید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید