تاکید امیرعبداللهیان بر حمایت ایران از تمامیت ارضی صربستان


ساعت: 18:55
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915927

وزیر امور خارجه با تجدید دعوت رئیس جمهور اسلامی ایران از رئیس جمهور صربستان برای سفر به تهران، بر حمایت کشورمان از تمامیت ارضی صربستان تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین امیرعبدلاخیان وزیر امور خارجه کشورمان بعدازظهر دوشنبه در پی دیدار با مقامات صربستان با الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار با تاکید بر حمایت کشورمان از تمامیت ارضی صربستان، دعوت رئیس جمهور اسلامی ایران از رئیس جمهور صربستان برای سفر به تهران را تجدید کرد.

امیر عبداللهیان با ارائه گزارشی از مذاکرات انجام شده با نخست وزیر و وزیر امور خارجه صربستان بر ضرورت ارتقای همکاری ها در زمینه های مختلف با توجه به قدمت روابط تاکید کرد.

وزیر امور خارجه در این دیدار بر استفاده از سازوکارهای نوآورانه برای ارتقای همکاری های اقتصادی و افزایش حجم مبادلات تجاری تاکید کرد.

در این دیدار الکساندر ووچیچ رئیس جمهور صربستان ضمن ابلاغ سلام خود به رئیس جمهور کشورمان اظهار داشت: صربستان معتقد است که ایران کشوری مهم در منطقه است و برای توسعه روابط با جمهوری اسلامی ایران اهمیت قائل هستیم. ایران و به تقویت همکاری های دوجانبه مطابق با ظرفیت دو کشور تاکید می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید