تاکید بر استفاده کامل از پتانسیل وزارت امور خارجه برای اعزام تیم ملی فوتبال به کانادا


زمان: 09:27
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838922

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان با سخنگوی وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ; حمید استیلی مدیرعامل تیم ملی فوتبال ایران با سخنگوی وزارت امور خارجه درباره برنامه های تمرینی تیم ملی و دیدار تدارکاتی مقابل کانادا دیدار و گفتگو کرد.

استیلی در دیدار با سعید حاطب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تشریح آخرین شرایط و برنامه های آتی تیم ملی ارائه شده در ونکوور.

حاتب زاده در این گفت و گو با تاکید بر اهمیت روند آماده سازی تیم ملی و توجه ویژه علاقمندان به فوتبال اسلامی ایران به مسابقات پیش از جام جهانی تیم ملی گفت: نماینده رسمی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان و ارتباطات موجود در تلاش است تا با فدراسیون فوتبال برای تسریع و تسهیل برنامه های اجرایی و اردوهای آماده سازی تیم ملی همکاری کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین از آمادگی این وزارتخانه برای همکاری با تشریفات و امکانات برای اعزام تیم ملی به کانادا و استفاده از امکانات و ارتباطات موجود در آن کشور خبر داد و تاکید کرد که نمایندگان و سفرای ایران در سایر کشورها می توانند با فوتبال ایران همکاری نزدیک داشته باشند. فدراسیون در زمینه هماهنگی مسابقات و اردوهای تدارکاتی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید