تاکید رئیس قوه قضائیه بر اطلاع نیروی انتظامی از زمان و نحوه آزادی مجرمان حرفه ای پس از اجرای مجازات

تاکید رئیس قوه قضائیه بر اطلاع نیروی انتظامی از زمان و نحوه آزادی مجرمان حرفه ای پس از اجرای مجازات

صورتی نه رئیس قوه قضائیه با اشاره به موضوع آزادی مجرمان حرفه ای پس از اجرای حکم از فرماندهان نیروی انتظامی خواست نسبت به اطلاع رسانی زمان و نحوه آزادی این مجرمان اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی طی سخنانی در گردهمایی فرماندهان ناجا با عنوان طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی با اشاره به اقدامات مجدانه پلیس در جهت تقویت امنیت مردم و کشور، اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ارتقای سطح امنیت اجتماعی در حال انجام است. گفته می شود وی تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است و باید از فرماندهی و افسران این نیروها کمال تشکر را داشت.

رئیس قوه قضائیه همچنین پیشنهاد کرد که فرماندهان و مأموران انتظامی نقاط مختلف کشور از سختی و اهمیت کار خود مطلع شوند تا با توجه به تنوع این نیرو، پشتیبانی از این نیرو تسهیل و تسریع شود. در ماموریت ها

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای خواستار تعامل و همکاری بیشتر پلیس و قوه قضائیه در عرصه ها و ابعاد مختلف شد و در این راستا با اشاره به حوزه های کاری مشترک بین دو نهاد از افسران و فرماندهان انتظامی خواست تا کار میدانی منظم: بازدید از مراکز قضایی مانند زندان ها و دادگستری و متعاقبا فراهم کردن شرایط برای کارکنان دادگستری اعم از قضات، بازپرسان و دادستان ها برای بازدید از مراکز انتظامی و آشنایی آنها با پیچیدگی های اجرای قانون و کشف، شناسایی و تعقیب متهمان. .

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اهمیت اقتدار پلیس گفت: پلیس باید همگام با مسئولان دلسوز و صبر داشته باشد و با تلفیق و تلفیق این موضوعات در جهت تقویت امنیت و آسایش گام بردارد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به موضوع ماده 11 قانون کاهش مجازات حبس و مصادیق جرایم قابل گذشت که فرمانده انتظامی تهران بزرگ نکاتی را برای آن مطرح کرد، گفت: ممکن است مشکلاتی در این خصوص وجود داشته باشد. قوانین موجود قابل اصلاح است اما استفاده کامل و معقول از ظرفیت اجرایی فعلی حائز اهمیت است و در این راستا نیروی انتظامی می تواند با ارائه تخصصی و تحقیقاتی در زمینه تفکیک جرم و تعریف عفو به قوه قضائیه کمک کند.

رئیس قوه قضائیه در خصوص آزادی مجرمان حرفه ای پس از گذراندن دوران محکومیت و درخواست فرماندهان انتظامی مبنی بر اتخاذ تدابیری برای اطلاع از زمان و نحوه آزادی این گونه مجرمان گفت: مورد قبول دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

رئیس قاضی همچنین از دستور خود برای تقویت ارتباط الکترونیکی قوه قضائیه و نیروی انتظامی خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای با اشاره به مقوله جرایم افراد زیر 18 سال و تعیین مجازات برای آنها و پیچیدگی های تخصصی این موضوع، گفت: برای مجازات این گونه مجرمان باید اقدامات ویژه ای انجام شود. و این امر مستلزم همکاری همه دستگاه ها به ویژه قوه قضائیه و نیروی انتظامی و دخالت دولت و مجلس و آسیب شناسی تخصصی است.

گفتنی است با حضور رئیس قوه قضائیه در مرکز فرماندهی نیروی انتظامی بزرگ تهران، طبق حضور همیشگی روسای قوا، مراسم بررسی یگان منتخب ناجا برگزار شد. برای حذف برنامه Sun.

سرهنگ مردایی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: بنا به درخواست رئیس قوه قضائیه مراسم شمسی و سربازی از برنامه بازدید حذف شد و مراسمی در ستاد فرماندهی تهران بزرگ برگزار نشد.

همچنین رئیس کل دادگستری با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی اعجایی در مرکز فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با کشفیات، شناسایی و اقدامات انجام شده در طرح ارتقای امنیت اجتماعی پایتخت از این نمایشگاه بازدید کرد و طی روزهای اخیر از این موضوع مطلع شد. اکتشافات

رئیس قوه قضائیه را سردار حسین اشعری فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار حسین رحیمی فرمانده کل انتظامی تهران بزرگ و حجت الاسلام سید علیده ادیانی رئیس قوای سیاسی کشور همراهی می کردند. . شناسایی و اقدامات انجام شده توسط پلیس آگاهی، پلیس امنیت اقتصادی، پلیس مواد مخدر، پلیس پیشگیری، پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و پلیس فتا تهران بزرگ و فرماندهی انتظامی شهرستان ری در محل انجام شد. 3 روز گذشته..

در بازدید رئیس قوه قضائیه از فرماندهی انتظامی منطقه، ماموران این حوزه گزارشی از پرونده های جعلی ارائه کردند که در آن ده ها مورد جعل از یک مرکز دانشگاهی خاص وجود دارد و همین امر موجب شد تا چ. عدالت به علت سوال در مورد تعداد پرونده های جعلی در این مرکز; مسئولان همچنین مرکز دانشگاه را به دلیل عدم نظارت مقصر دانستند.

رئیس قوه قضائیه همچنین از ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره نوع، دلیل و تعداد دستگیرشدگان و یافته های توطئه اخیر جویا شد.

همچنین در بازدید حجت الاسلام والمسلمین محسنی اعجایی از معاونت امنیت اقتصادی پلیس راه، مسئولان مربوطه در این حوزه از اقدامات مجدانه و پیگیر رئیس قوه قضائیه در خصوص احراز مالکیت اموال و تسریع در رسیدگی به پرونده های کالای قاچاق در کشور قدردانی کردند. آینده نزدیک.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجایی در بازدید از اداره کشفیات و اقدامات اخیر پلیس مواد مخدر تهران بزرگ از مسئولان ناجا نیز در خصوص نواقص قانونی آنها در ستاد مبارزه با مواد مخدر جویا شد.

سردار اشتری: رئیس قوه قضاییه که با روحیه جهادی و انقلابی فعالیت می کند همواره از حمایت های لازم نیروی انتظامی برخوردار بوده است.

در این مراسم سردار حسین اشعری فرمانده معظم کل قوا حضور حجت الاسلام والمسلمین محسنی ایجی در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و تقویت روحیه پلیس و گسترش همکاری های قضایی و انتظامی را تبریک گفتند.
محسنی اژه ای با اشاره به آشنایی دیرینه خود با خوجت الاسلام والمسلمین گفت: رئیس قوه قضاییه که با روحیه جهادی و انقلابی فعالیت می کند همواره از حمایت های لازم نیروی انتظامی برخوردار بوده است.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران «امنیت انسانی» را خط قرمز پلیس دانست و تاکید کرد: باید نقش همه دستگاه ها در تامین امنیت انسانی مشخص شود. اما باید سایر نیروها، ارگان ها و وزارتخانه ها را به کار انداخت و برنامه ها، وظایف و مسئولیت های خود را در این زمینه اجرا کرد.

سردار اشتری با بیان اینکه برخورد پلیس با مردم و متخلفین با مهربانی و دلسوزی، تاکید کرد: موضوع «احترام به عدالت و دین» همواره در دستور کار دستگاه های انتظامی کشور بوده و معتقدیم که ما وظیفه داریم به این نکات احترام بگذاریم.

وی همچنین بر لزوم ارتقای سطح پلیس و قوه قضائیه و رفع خلأهای موجود در این حوزه تاکید کرد و کاهش ماموریت ها و سرعت تحقیقات را نتیجه این بهبود دانست.

در این مراسم سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از اقدامات حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در حمایت از امنیت مردم، جامعه و امنیت تقدیر کرد و گفت: موضوعات مختلف به ویژه در رابطه با تقویت امنیت مردم و جامعه، نفوذ زیادی داشت و اقدامات پلیس را تشدید کرد.

وی همچنین با تقدیر از تعامل دادستانی تهران با مجموعه پلیس تهران بزرگ به تشریح برنامه های ناجا برای ارتقای امنیت اجتماعی از جمله طرح های رعد، کاشف، یکتدار و ظفر پرداخت و گفت: چهار سال از مجاهدت و اسلام گرایی ایرانی می گذرد. مبارزان در نیروی انتظامی تهران بزرگ برای تقویت امنیت مردم و تنگ کردن عرصه بر اراذل و اوباش بی امان و بی وقفه می جنگند.

رئیس پلیس صوفیه در بخشی دیگر از سخنان خود با ارائه آماری از دستاوردها و اقدامات گروه زیرمجموعه خود از انهدام بیش از 2000 باند در نقاط مختلف از ابتدای سال تاکنون و کشف 134 درصد جرایم حساس خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید