تایید مشروط ستاد کرونا برای سفر به نوروز / تولید واکسن برکت ویژه توسط شرکت Omicron


ساعت: 13:13
تاریخ انتشار: 14/07/1400
کد خبر: 1811431

سخنگوی ستاد ملی تاج و تخت با اشاره به آنچه «محدودیت نسبی موج ششم بیماری تاج» خواند، از تصویب این ستاد برای سفر نوروزی و همچنین نحوه برگزاری کلاس های آموزش عالی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عباس شیراون در پیامی توئیتری به تشریح مصوبات ستاد ملی کرونا برای سفر به نوروز پرداخت.

وی در توییتر نوشت: آخرین اخبار از ستاد ملی کرونا:

1 با توجه به کنترل نسبی موج ششم بیماری عروق کرونر قلب در شرایط فعلی، هموطنان عزیز می توانند با واکسیناسیون کامل (به استثنای عدم فاصله 3 ماهه با دوز قبلی) برای سفرهای نوروزی برنامه ریزی کنند.

2. این تصمیم بستگی به این دارد که بیماری دوباره ظاهر نشود. در صورت عدم رعایت نکات بهداشتی و بروز مجدد بیماری، تصمیمات جدیدی برای سفر اتخاذ خواهد شد.

3. بر این اساس کلیه موسسات آموزش عالی که کلاسهای آنها به دلیل بیماری عروق کرونر قلب به صورت غیرحضوری برگزار شده است، کلاسها باید به صورت حضوری برگزار شود.

4. «تصویب الزامات رنگ جدید شهرها با توجه به جزئیات زیاد پس از ابلاغ کتبی اعلام خواهد شد».

شیراوجن همچنین از تولید واکسن ایرانی با برکت ویژه آمیکرون پس از دریافت مجوزهای علمی لازم از دانشمندان ایرانی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد.

استماع گزارش تلاش وزارت بهداشت برای استفاده از آموزه های طب ایرانی در موج ششم تاج در قالب کلینیک های تخصصی، مراکز بهداشتی و درمانی و مشاوره های تخصصی و بررسی 110 ایده دریافتی و صدور مجوز 10 داروی غذایی. و سازمان خواربار وغذایی مسائل دیگر را دقیقا در جلسه امروز ستاد ملی تاج از سخنگوی ستاد نام برد.

3ad2562a 1fb5 4b81 bac9 5e1126c2439c خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید