تا کنون خاطرات 360 پدر و مادر شهید از استان یزد ثبت شده است

ساعت: 10:57
تاریخ انتشار: 14/04/09
کد خبر: 1787163

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد:

حجت الاسلام زارع مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: از ابتدای سال 1400 تاکنون خاطرات 360 نفر از والدین شهید استان یزد ثبت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، حجت الاسلام عباس زارع دقایقی پیش در دیدار صمیمی با امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر استان یزد با بیان اینکه شهدای یزد در جمع شهدای استان یزد برگزار شد. در دوران دفاع مقدس ابتکارات و خدمات فراوانی داشتند، گفت: استان یزد هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به اینکه 3 هزار و 692 شهید داریم که پرونده آنها ثبت شده است، گفت: طبق بررسی های انجام شده تعداد شهدای استان یزد 4 هزار نفر است.

وی تعداد والدین شهدای استان یزد را 6 هزار و 892 نفر اعلام کرد و اذعان داشت: متاسفانه تاکنون 2 هزار و 100 نفر از این افراد دارفانی را وداع کرده اند.

زارع با اشاره به اینکه به دنبال ثبت خاطرات والدین شهدا هستیم، گفت: سال گذشته در دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان تاکید زیادی بر ثبت خاطرات والدین شهدا داشتند. شهدا “

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: از اوایل دهه 1400 تاکنون 360 مورد ضبط صوتی و تصویری از والدین شهدا از استان یزد داریم و این برنامه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید